Początek nowego roku to czas, w którym ustalamy plany na najbliższe tygodnie i miesiące, ale też spoglądamy wstecz, podsumowując poprzednie 12 miesięcy. Rok 2018 r. był dla nas czasem intensywnej pracy niemal w całej Europie, a także w Azji.
Przygotowane przez nas sklepy znajdziemy zarówno w europejskich stolicach, wielkich metropoliach jak i w małych miejscowościach, na prestiżowych ulicach handlowych, w galeriach handlowych, jak i kameralnych deptakach. Wśród europejskich stolic, w których mieliśmy przyjemność pracować w 2018 r. warto wymienić m.in. Ateny i Pragę, w których przygotowaliśmy sklepy marki Levi’s, czy Helsinki, gdzie wykonaliśmy showroom More & More. Na mapie naszych ubiegłorocznych produkcji znalazły się też stolice Estonii, Rumunii i Albanii (sklepy Levi’sa). W Sztokholmie wykonaliśmy sklep Dokersa, a w stolicy Cypru – Nikozji połączony sklep marek Lee / Wrangler oraz Reef. Po raz kolejny byliśmy w Budapeszcie i po raz kolejny przygotowaliśmy tam sklep Reserved.
Wśród dużych europejskich miast, które odwiedzaliśmy w 2018 r. znalazły się też m.in. Monachium (Levi’s) , Barcelona (Dockers), Nicea (Levi’s i Dockers) czy Rotterdam (Levi’s Kids).
Jak zwykle, ważnym kierunkiem była Rosja – wyprodukowane przez nas meble trafiły m.in. do Irkucka. Stolica wschodniej Syberii to najodleglejsza lokalizacja, w której do tej pory mieliśmy okazję pracować – przygotowaliśmy tam trzy salony marek z grupy LPP – Reserved, Sinsay i Cropp. Dla grupy LPP pracowaliśmy też m.in. w Krasnodarze i Noworosyjsku, a dla marki Etam przygotowaliśmy dwa salony w Petersburgu.
W 2018 r. często gościliśmy również u naszych południowych sąsiadów, prowadząc tam projekty dla grupy LPP. Na mapie naszych produkcji znalazły się takie słowackie i czeskie miejscowości jak Liptowski Mikułasz, Żylina, Martin czy Pilzno.
Oprócz projektów prowadzonych dla stałych klientów, w 2018 r. rozpoczęliśmy również współpracę z nowymi markami, wśród których warto wymienić najszybciej rosnącą spółkę obuwniczą w Europie – grupę CCC, czy doskonale znany w świecie sportu brand Trek Bicycle.
Dziękujemy wszystkim naszym Klientom i Współpracownikom za owocny i pracowity rok 2018. Rozpoczęliśmy już kolejny rok pracy, podczas którego czekają nas nowe projekty, o których będziemy na bieżąco informować na naszym blogu, a także na naszych profilach na LinkedIn i Twitterze.
18.04.2024
Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel.
11.04.2024
Mieszczący się w centrum outletowym Designer Outlet Roubaix we Francji punkt handlowy to jeden z większych sklepów tej marki, przygotowanych przez nas w ostatnich miesiącach.