Home » Blog » 5 pomysłów na aranżację witryny sklepowej na Walentynki

13.02.2018

5 pomysłów na aranżację witryny sklepowej na Walentynki

Visual merchandising ma kluczowe znaczenie dla sukcesu w handlu detalicznym. Jest narzędziem, dzięki któremu możemy wzmocnić naszą markę, a także uatrakcyjnić wygląd sklepu. Jedną z podstawowych zasad VM jest systematycznie zmienianie aranżacji przestrzeni handlowej.

Nawet niewielkie zmiany dają klientom poczucie, że warto często odwiedzać sklep, aby nie przeoczyć żadnej nowości lub wyjątkowej okazji. Rytm tych zmian wyznacza kalendarz – warto wykorzystywać pory roku, święta i inne specjalne okazje do odświeżenia witryny sklepowej. Jedną z takich okazji jest z pewnością święto zakochanych – Walentynki.

Przy projektowaniu wystawy sklepowej warto pamiętać o tym, że powinna ona być odzwierciedleniem marki. Przykładowo, dość popularny rekwizyt walentynkowy, czyli balony  są dość „tanim” sposobem na to by zrobić wrażenie na kliencie.  Trudno wyobrazić sobie, że balony udekorują sklep, w którym klienci kupują zegarki za 2 tys. dolarów. Tego typu dekoracja będzie bardziej pasować do sklepów przeznaczonych dla dzieci lub młodej klienteli.

Specjalne „przybranie” sklepu nie musi kosztować fortuny. Nie zawsze będzie również konieczne zatrudnianie specjalisty od visual merchandisingu. Czasem można wykorzystać własne zasoby, inspirując się aranżacjami znalezionymi w serwisach społecznościowych takich jak Instagram czy Pinterest.  My również poddajemy Wam kilka pomysłów i prezentujemy ciekawe aranżacje znalezione w sieci.

Pomysły na projekty witryny sklepowej na walentynki

1.  Wcześniej pisaliśmy o zegarkach – poniżej prezentujemy pomysł na ciekawą aranżację sklepu z takim asortymentem. Choć nadmiar czerwonego koloru może przytłaczać, odrobinę oddechu zyskujemy dzięki pozostawieniu dużej wolnej przestrzeni między produktami. Zegarki umieszczone w czerwonych pudełkach z pewnością przyciągają wzrok. (foto: mannequinmall.com)

 

2.   W Walentynki dosięga nas strzała amora.  Trudno o lepsze zobrazowanie idei święta zakochanych niż na poniższej dekoracji.  (foto: mannequinmall.com)

 

3.  Prosto i efektywnie. Zdjęcia jasno pokazują o co chodzi w święcie zakochanych i proponują na tę okazję odpowiedni strój.  (foto: maricagigante.com)

 

4.  Szare manekiny stapiają się z tłem, dzięki czemu naszą uwagę jeszcze bardziej przyciągają czerwone serca i umieszczone na nich produkty. (foto: maricagigante.com)

 

5. Błękitne serce, a wewnątrz na karteczkach samoprzylepnych lista rzeczy, które najbardziej kochamy. Prosto i bezpretensjonalnie. (foto: zenmerchandiser.com)

 

Mamy nadzieję, że nasze propozycje będą dla Was inspirujące. Życzymy dobrych pomysłów  na aranżacje sklepu, nie tylko z okazji Walentynek!

Czytaj również

testNOWY SHOWROOM MORE & MORE W HAMBURGU PRZYGOTOWANY PRZEZ ERGO STORE
zobacz więcej

15.06.2021

Nowy showroom More & More w Hamburgu przygotowany przez Ergo Store

Showroom marki More & More w Hamburgu to kolejna produkcja Ergo Store na niemieckim rynku.

testVisual merchandising w czasach pandemii.
zobacz więcej

08.06.2021

Visual merchandising w czasach pandemii. Błędy, których warto unikać

Pandemia wymusiła na nas konieczność przestrzegania wielu zasad bezpieczeństwa. Aranżując przestrzeń handlową w tych nietypowych czasach, stosując zasady visual merchandisingu unikniemy wielu niepotrzebnych pomyłek.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.