Home » Blog » 67% klientów decyzję o zakupie danego produktu podejmuje w sklepie – co z tym zrobisz?

29.10.2015

67% klientów decyzję o zakupie danego produktu podejmuje w sklepie – co z tym zrobisz?

Niebanalna ekspozycja produktu to kluczowy element promocji i sprzedaży w każdej branży. Dla większości osób ekspozycje sklepowe są jedynym źródłem informacji o produkcie i mają decydujący wpływ na decyzje zakupowe.

Aranżacja przestrzeni handlowej – Visual Merchandising –  to najbardziej dynamicznie rozwijające się narzędzie marketingowe oraz nowatorski sposób komunikacji z klientem.

Dotarcie do założonej grupy klientów, nie zawsze musi byś proste, a niejednokrotnie bywa, że najbardziej wyszukane kampanie marketingowe offline i online, nie są w stanie w tak angażujący sposób przyciągnąć, a przede wszystkim – zatrzymać klienta. To co liczy się w dzisiejszym, zabieganym świecie – to zainteresowanie klienta, zatrzymanie go i uwiedzenie – tzw. brand expierience.

Klienci zapamiętają to, jak czuli się w danym miejscu, jak łatwo i szybko mogli otrzymać konkretny produkt, informację na jego temat, jak estetycznie i funkcjonalnie zarazem urządzone były elementy ekspozycyjne, czy też przymierzalnie lub kasy. To co zapamiętają Twoi klienci, to jest to jak czuli się w Twoim sklepie, a nie logo Twojej firmy. O niej będą mówić a do Twojego sklepu wracać, ważne, żeby VM stanowił podstawę budowania Twojej komunikacji z klientem.

Dzięki aranżacji przestrzeni handlowej, przygotowanej i zrealizowanej w odpowiedni sposób, zgodnie z wytyczoną ścieżką zakupową, poprzez określony styl, dramaturgię, jakość materiałów i nowatorskie rozwiązania  – dzięki właśnie takim działaniom, można pozycjonować markę w określonym segmencie rynku i być pewnym, że oferta dociera do wybranej grupy klientów.

Rzecz jasna w Ergo Store wiemy jak to robić, tylko w zeszłym roku wyposażyliśmy ponad 50 tys. m kw. powierzchni handlowych.

W ramach inspiracji – polecamy uwadze kilka wyjątkowych aranżacji przestrzeni handlowych: http://bit.ly/1gHwzvo

Czytaj również

Jak zmieniają się współczesne ulice handlowe?
zobacz więcej

16.10.2019

Jak zmieniają się współczesne ulice handlowe?

Zmiany we współczesnym handlu związane z dynamicznym rozwojem sprzedaży internetowej wpływają nie tylko kształt współczesnych centrów handlowych,  ale powodują także ewolucję ulic handlowych, zlokalizowanych w centrach dużych miast.

Kolejny sklep Dockersa we Francji przygotowany przez Ergo Store
zobacz więcej

09.10.2019

Kolejny sklep Dockersa we Francji przygotowany przez Ergo Store

Za nami kolejna produkcja w kraju nad Sekwaną dla marki z portfolio grupy Levi Strauss. Wyprodukowany przez Ergo Store sklep znajdziemy w miejscowości Rosny-sous-Bois pod Paryżem.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.