29.10.2015

67% klientów decyzję o zakupie danego produktu podejmuje w sklepie – co z tym zrobisz?

Niebanalna ekspozycja produktu to kluczowy element promocji i sprzedaży w każdej branży. Dla większości osób ekspozycje sklepowe są jedynym źródłem informacji o produkcie i mają decydujący wpływ na decyzje zakupowe.

Aranżacja przestrzeni handlowej – Visual Merchandising –  to najbardziej dynamicznie rozwijające się narzędzie marketingowe oraz nowatorski sposób komunikacji z klientem.

Dotarcie do założonej grupy klientów, nie zawsze musi byś proste, a niejednokrotnie bywa, że najbardziej wyszukane kampanie marketingowe offline i online, nie są w stanie w tak angażujący sposób przyciągnąć, a przede wszystkim – zatrzymać klienta. To co liczy się w dzisiejszym, zabieganym świecie – to zainteresowanie klienta, zatrzymanie go i uwiedzenie – tzw. brand expierience.

Klienci zapamiętają to, jak czuli się w danym miejscu, jak łatwo i szybko mogli otrzymać konkretny produkt, informację na jego temat, jak estetycznie i funkcjonalnie zarazem urządzone były elementy ekspozycyjne, czy też przymierzalnie lub kasy. To co zapamiętają Twoi klienci, to jest to jak czuli się w Twoim sklepie, a nie logo Twojej firmy. O niej będą mówić a do Twojego sklepu wracać, ważne, żeby VM stanowił podstawę budowania Twojej komunikacji z klientem.

Dzięki aranżacji przestrzeni handlowej, przygotowanej i zrealizowanej w odpowiedni sposób, zgodnie z wytyczoną ścieżką zakupową, poprzez określony styl, dramaturgię, jakość materiałów i nowatorskie rozwiązania  – dzięki właśnie takim działaniom, można pozycjonować markę w określonym segmencie rynku i być pewnym, że oferta dociera do wybranej grupy klientów.

Rzecz jasna w Ergo Store wiemy jak to robić, tylko w zeszłym roku wyposażyliśmy ponad 50 tys. m kw. powierzchni handlowych.

W ramach inspiracji – polecamy uwadze kilka wyjątkowych aranżacji przestrzeni handlowych: http://bit.ly/1gHwzvo

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testJak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?
    zobacz więcej

    17.04.2025

    Jak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?

    Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.  

    testJak wybrać firmę do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku?
    zobacz więcej

    10.04.2025

    Jak wybrać firmę do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku?

    Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę. 

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków