29.10.2015
Niebanalna ekspozycja produktu to kluczowy element promocji i sprzedaży w każdej branży. Dla większości osób ekspozycje sklepowe są jedynym źródłem informacji o produkcie i mają decydujący wpływ na decyzje zakupowe.
Aranżacja przestrzeni handlowej – Visual Merchandising – to najbardziej dynamicznie rozwijające się narzędzie marketingowe oraz nowatorski sposób komunikacji z klientem.
Dotarcie do założonej grupy klientów, nie zawsze musi byś proste, a niejednokrotnie bywa, że najbardziej wyszukane kampanie marketingowe offline i online, nie są w stanie w tak angażujący sposób przyciągnąć, a przede wszystkim – zatrzymać klienta. To co liczy się w dzisiejszym, zabieganym świecie – to zainteresowanie klienta, zatrzymanie go i uwiedzenie – tzw. brand expierience.
Klienci zapamiętają to, jak czuli się w danym miejscu, jak łatwo i szybko mogli otrzymać konkretny produkt, informację na jego temat, jak estetycznie i funkcjonalnie zarazem urządzone były elementy ekspozycyjne, czy też przymierzalnie lub kasy. To co zapamiętają Twoi klienci, to jest to jak czuli się w Twoim sklepie, a nie logo Twojej firmy. O niej będą mówić a do Twojego sklepu wracać, ważne, żeby VM stanowił podstawę budowania Twojej komunikacji z klientem.
Dzięki aranżacji przestrzeni handlowej, przygotowanej i zrealizowanej w odpowiedni sposób, zgodnie z wytyczoną ścieżką zakupową, poprzez określony styl, dramaturgię, jakość materiałów i nowatorskie rozwiązania – dzięki właśnie takim działaniom, można pozycjonować markę w określonym segmencie rynku i być pewnym, że oferta dociera do wybranej grupy klientów.
Rzecz jasna w Ergo Store wiemy jak to robić, tylko w zeszłym roku wyposażyliśmy ponad 50 tys. m kw. powierzchni handlowych.
W ramach inspiracji – polecamy uwadze kilka wyjątkowych aranżacji przestrzeni handlowych: http://bit.ly/1gHwzvo
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.