14.10.2016

Ergo Store na Paris Retail Week [PODSUMOWANIE]

Wrześniowe targi Paris Retail Week skupiły najważniejszych przedstawicieli branży. Wśród ponad 48 tysięcy uczestników i tysiąca firm biorących udział w wydarzeniu nie mogło zabraknąć Ergo Store.

Odbywające się po raz drugi targi Paris Retail Week to impreza o imponującym rozmachu, skierowana do każdego klienta z branży retail: od artykułów spożywczych po odzieżowe. Zlokalizowane w dwóch pawilonach paryskie targi, podzielone zostały na dwa obszary tematyczne: Equipmag oraz E-comerce. Wśród prelegentów Paris Retail Week znaleźli się przedstawiciele takich firm jak FEVAD, Amazon, Alibaba, Facebook, Google, Reebok Monde, Priceline Group, Zalando, Meetic, Picwic, IKEA, Kiabi, Kaporal czy Fnac.

– Paris Retail Week to event pokazujący, jak będzie wyglądać handel przyszłości – zauważa Paweł Dziarek,  New Business Director Ergo Store . Panele dyskusyjne i warsztaty na paryskich targach dotyczyły w dużej mierze zagadnień związanych ze sprzedażą nowoczesnych rozwiązań technologicznych – począwszy od kas, kodowania towarów, a skończywszy na takich specjalistycznych zagadnieniach, jak reklama w formie obrazu cyfrowego, rzutniki, gra dźwięku i świateł. – Rozmawiano również o korzyściach, jakie mogą przynieść roboty, które za pomocą komend pomogą klientowi zrobić zakupy – wyjaśnia Dziarek.  – Bardziej tradycyjne spojrzenie na retail można było odnaleźć na stoiskach przybliżających zagadnienia z obszaru shopfittingu lub designu. Chociaż również i one skupiały się na nowych technologiach – podsumowuje reprezentant Ergo Store.

Przypomnijmy, że we wrześniu Ergo Store odwiedziło również inne targi brażowe –  berlińskie Bread&Butter. O kolejnych imprezach z udziałem Ergo Store będziemy informować na bieżąco!

(zdjęcie: www.parisretailweek.com)

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testSześć trendów w handlu detalicznym na 2025 r.
    zobacz więcej

    09.01.2025

    Sześć trendów w handlu detalicznym na 2025 r.

    Rozwój technologii, rosnące znaczenie zrównoważonego rozwoju oraz zmieniające się preferencje klientów to najważniejsze czynniki, które kształtują przyszłość handlu detalicznego. Prezentujemy główne trendy, wyzwania i możliwości, które mogą wpłynąć na branżę w 2025 roku.

    testNowe produkcje Ergo Store dla grupy LPP w Polsce
    zobacz więcej

    02.01.2025

    Nowe produkcje Ergo Store dla grupy LPP w Polsce

    Sklepy Sinsay w parkach handlowych w Świdnicy i Zamieniu to kolejne ukończone projekty Ergo Store. Przeczytaj wpis i zobacz efekt naszej pracy!✅

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków