07.03.2016
Ergo Store weźmie udział w tegorocznej edycji Retail Design Expo. Targi odbędą się w londyńskiej Olympii w dniach 9-10 marca.
Retail Design Expo to targi, podczas których prezentowane są najważniejsze trendy z zakresu projektowania, marketingu, visual merchandisingu oraz wyposażenia sklepów. W pierwszej, zeszłorocznej edycji Retail Design Expo wzięło udział ponad 250 wystawców, a imprezę odwiedziło ponad 17 tys. gości z całego świata. Temat tegorocznej imprezy brzmi „The future of the Retail Design Industry”, więc jest ona obowiązkowym punktem w kalendarium dla wszystkich, którym przyszłość handlu detalicznego nie jest obojętna.
Tegoroczna edycja Retail Design Expo poświęcona będzie takim zagadnieniom, jak emocje a sprzedaż (multisensoryczny visualmerchandising) oraz przemodelowanie tradycyjnych sektorów handlu detalicznego,aby spełniały wymogi współczesnych odbiorców.Analizowane będą przypadki udanych kampanii promocyjnych wybranych marek (m.in. Ugg).
Podczas Expo zostaną także przyznane nagrody dla młodych projektantów: Retail Student Design Awards oraz VM StudentsAwards.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.