10.03.2021
Podkrakowska Modlniczka i Bytom – to dwie nowe lokalizacje, w których znajdziemy salony Sinsay wyprodukowane przez Ergo Store.
Do niedawna Sinsay kojarzono przede wszystkim z odzieżą dla młodych klientek. Dziś z typowo młodzieżowej marki stał się sklepem dla całej rodziny. Oferuje nie tylko ubrania, ale także produkty wnętrzarskie. Te ostatnie są częścią poszerzonej oferty marki, dostępnej w wybranych sklepach Sinsay. Znajdziemy je także w nowych salonach w Modlniczce i Bytomiu.
Oba sklepy które wyprodukowała nasza ekipa, zostały przygotowane według obowiązującego konceptu, który oparty został o jasne barwy i przestrzenność wnętrz. Omawiane produkcje łączy także charakterystyka obiektów, w których są zlokalizowane. Są to parki handlowe, położone w dogodnej odległości od aglomeracji miejskiej, gdzie łatwo można się dostać autobusem lub samochodem.
Sklep Sinsay w Futura Parku, w graniczącej z Krakowem Modlniczce, to jeden z większych sklepów tej marki – liczy 1 583 mkw. Znajdziemy w nim zarówno odzież dla dorosłych, jak i dziecięcą, czyli markę Fox & Bunny oraz sekcję z artykułami dla domu.
Prace Ergo Store w Futurze obejmowały produkcję wnętrza, transport oraz montaż. Ostatni etap odbył się między 7 a 17 stycznia 2021 r. Sklep oficjalnie otwarto 3 lutego. Znajdziemy go na parterze, nieopodal marketu Biedronka.
Druga z lokalizacji to sklep w centrum handlowym Szombierki przy ul. Zabrzańskiej 9A. Jest drugim sklepem marki w Bytomiu i jednym z największych w regionie. Powierzchnia salonu Sinsay to 1 189 mkw. Podobnie, jak w przypadku Futura Parku, nasze prace obejmowały produkcję, transport oraz montaż. Prace montażowe odbyły się między 18 a 25 stycznia 2021 r., a sklep otwarto dla pierwszych klientów 13 lutego.
Warto przy tej okazji wspomnieć, że zgodnie z danymi z 2020 r., Sinsay to druga pod względem liczby sklepów marka z portfolio grupy LPP. W trudnym czasie pandemii to właśnie Sinsay był marką, która prosperowała.
W ostatnim czasie, nasza firma przygotowało kilka salonów Sinsay, m.in. we Wrocławiu i Krakowie, a także m.in. w Rosji i Rumunii. O szczegółach kolejnych projektów dla tej oraz innych marek z portfolio grupy LPP, poinformujemy wkrótce.
13.03.2025
Przejrzystość łańcucha dostaw to konsekwencja coraz większego zainteresowania konsumentów pochodzeniem produktów, które kupują. Odpowiedź na rosnącą świadomość ekologiczną, ale także wymóg w kontekście zapewnienia jakości produktów.