06.02.2025
Przytulny salon Sinsay w centrum handlowym w północnej części stolicy Czech to jedna z pierwszych produkcji Ergo Store datowanych na 2025 rok.
Salon Sinsay przygotowany przez Ergo Store w Pradze ma 487,7 mkw, co w przypadku tej marki z grupy LPP, sytuuje go raczej w gronie mniejszych punktów handlowych – powierzchnia sklepów Sinsay dochodzi bowiem nieraz do ok. tysiąca metrów kwadratowych.
Przytulny sklep mieści się w centrum handlowym Krakov, które usytuowane jest w północnej części stolicy Czech. Klienci znajdą tu salony takich marek jak C&A, Deichmann, Tom Tailor czy Pepco. Nie brakuje miejsc zabaw dla dzieci, a jedno piętro przeznaczone jest na restauracje i bary szybkiej obsługi.
Salon Sinsay w Centrum Krakov został otwarty 24 stycznia 2025 r. Nasza firma wyprodukowała komplet mebli i elementów wyposażenia do sklepu – zabudowy, meble wolnostojące, kasy i strefy za kasami, przymierzalnie, a także wyposażenie zaplecza sklepu.
Ergo Store zajmowało się również transportem mebli oraz montażem, który prowadziliśmy w dn. 10-16 stycznia 2025 r.
Praga to miasto, w którym już wielokrotnie mieliśmy okazję przygotowywać sklepy dla znanych marek odzieżowych. W stolicy Czech wyprodukowaliśmy m.in. wyprodukowaliśmy meble do pierwszego salonu marki Palmers w tym kraju, a także zajęliśmy się produkcją mebli do salonów Levi’s, w tym największy sklep tej marki w Europie Środkowo-Wschodniej.
W Pradze produkowaliśmy również już wcześniej sklepy Sinsay. W 2019 r. przygotowaliśmy salon marki w centrum handlowym Černý Most.
Dla grupy LPP, do której należy marka Sinsay, oprócz Czech, pracowaliśmy również w takich krajach jak Wielka Brytania, Węgry, Niemcy, Rumunia, Finlandia, Grecja, Bułgaria, Serbia, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Słowacja czy Polska.
Foto: facebook.com/CentrumKrakov
08.05.2025
Neuroestetyka, interdyscyplinarna dziedzina łącząca neuronaukę z teorią projektowania, zmienia sposób, w jaki tworzymy meble sklepowe w 2025 roku.
02.05.2025
W erze zakupów online, fizyczne sklepy muszą zaoferować klientom coś więcej niż tylko produkty – tworzyć niezapomniane doświadczenia. Biophilic design to jeden z trendów, który może zmieniać współczesne przestrzenie handlowe. Na czym polega?