Home » Blog » Flagowy salon marki Gant w sercu Paryża przygotowany przez Ergo Store

30.03.2021

Flagowy salon marki Gant w sercu Paryża przygotowany przez Ergo Store

Wyjątkowa lokalizacja – bulwar Saint Germain w Paryżu i wyjątkowy klient – ulubiona marka studentów prestiżowych uczelni – Gant. Przypominamy nasz projekt z jesieni 2019 r., kiedy przygotowaliśmy flagowy salon Gant w sercu stolicy Francji.

W 2019 r. amerykańska marka świętowała 70. urodziny, a otwarcie flagowego salonu w Paryżu było elementem strategii, mającej na celu wzmocnienie pozycji i rozpoznawalności w kraju nad Sekwaną.

Gant znany jest m.in. z wysokiej jakości koszul – przez wiele lat był to jedyny asortyment i tym samym wizytówka firmy. Dopiero po jakimś czasie zdecydowano się rozszerzyć oferowany towar o takie produkty jak spodnie chino, koszulki polo, t-shirty, a także dodatki – okulary czy perfumy. Produkty Gant chętnie noszą studenci prestiżowych uczelni. W każdej z kolekcji oferowane są koszule wykonane we współpracy z elitarnym uniwersytetem Yale.

Naturalne kolory we wnętrzach Gant

Wnętrze sklepu Gant przy bulwarze Saint Germain, za przygotowanie którego odpowiadała m.in. nasza firma, utrzymane jest w naturalnych kolorach, co pozwoliło lepiej wyeksponować odzieżowe kolekcje. Istotną rolę odgrywają zabudowy ścienne, do wykończenia których wykorzystaliśmy naturalne materiały, takie jak fornir dębowy oraz lity dąb. Uwagę zwraca też wykonana przez naszą firmę szara obudowa słupa z podświetlanym logotypem. Całkowita powierzchnia salonu to 150 m kw.

Zachęcamy, aby osobiście przekonać się jak prezentuje się koncept wnętrz marki Gant. Przy okazji wizyty w Paryżu i pobytu na reprezentacyjnej Saint Germain, zapraszamy do odwiedzenia parteru kamienicy pod numerem 174.

Czytaj również

test
zobacz więcej

21.04.2021

Shopper marketing – jak wpływać na decyzje klienta sklepu stacjonarnego?

Shopper marketing to działania prowadzone wobec klienta przed podjęciem przez niego decyzji o zakupie. Jest komplementarny wobec marketingu sensorycznego, który oddziałuje na podświadomość klientów oraz ich zmysły. Celem shopper marketingu jest przekształcenie konsumenta w shoppera, przy jednoczesny

test
zobacz więcej

16.04.2021

Nowy salon Sinsay w Moskwie przygotowany przez Ergo Store

Pierwszy kwartał 2021 r. zamykamy informacją o nowej produkcji na rosyjskim rynku. Sklep Sinsay to kolejny projekt wykonany dla naszego wieloletniego klienta, grupy LPP.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.