Home » Blog » Jak wykorzystać oznakowanie do dobrej reklamy sklepu

15.09.2016

Jak wykorzystać oznakowanie do dobrej reklamy sklepu

Dobra strategia marketingowa w handlu detalicznym to strategia, która zna wartość uwagi i zainteresowania ze strony klienta. Jedną z metod by tę uwagę zdobyć, jest poprawne oznakowanie przestrzeni handlowej.

Estetyczne i odpowiednio rozmieszczone oznakowanie salonu handlowego to relatywnie przystępna cenowo forma reklamy. Źle użyta, może jednak skutecznie zniechęcać do odwiedzin w naszym sklepie. Co i jak reklamować, by wykorzystać optymalnie możliwości oznakowania przestrzeni handlowej?

1. Gratisy

Wszyscy lubimy otrzymywać prezenty. Wiedzą o tym również handlowcy, którzy pamiętają, że otrzymany przy zakupach drobny podarunek w postaci podkoszulka, torby czy niewielkich dodatków to szansa na zwiększenie zadowolenia klienta po wizycie w sklepie. Jeśli chcemy przyciągnąć klientów, użyjmy reklamy do przekazania jasnego komunikatu o dodatkowych korzyściach z zakupów w naszym sklepie.

2. Zniżki i kupony rabatowe

Tańsze zakupy to forma przyciągnięcia nowych klientów i zachętado powrotu dla tych, którzy zrobili u nas zakupy. Wyposażenie sklepu powinno służyć  zatem nie tylko ekspozycji asortymentu, ale pozwalać na umieszczenie informacji o zniżkach i kuponów rabatowych w zasięgu wzroku klienta.

3. Specjalne pokazy, prezentacje i konkursy

Często dodatkowe przedsięwzięcia tego typu cieszą się zbyt małą popularnością przez nieodpowiednią promocję: brak plakatów czy banerów na miejscu wydarzenia. Witryna sklepowa i wejście do salonu to idealna przestrzeń, żeby wykorzystać ją do krótkiej i intensywnej promocji. Warto też zaangażować do tego typu wydarzeń lokalnych artystów czy rzemieślników.

4. Wyprzedaż

Z promocją wyprzedaży i likwidacji kolekcji retail radzi sobie najsprawniej, a klienci sami wyczekują wielkich plakatów i bannerów informujących o spory obniżkach i okazyjnych ofertach „2+1 gratis” itd. Pamiętajmy jednak, że nawet najbardziej prosta wizualnie reklama wyprzedaży powinna być estetyczna i czytelna.

Wszystkie cztery wymienione kwestie to najskuteczniejsze sposoby na wzmocnienie siły asortymentu naszej marki w oczach klienta. Powinny zawsze być promowane poprzez odpowiednią reklamę.

Czytaj również

testprojektowanie mebli sklepowych eko
zobacz więcej

15.10.2020

Podstawy zrównoważonej produkcji mebli sklepowych

Jak wyposażenie sklepów może być tworzone przy mniejszym koszcie dla środowiska?

testM&M Frankfurt odbiór 4
zobacz więcej

07.10.2020

Flagowy salon More & More w nowym koncepcie wyprodukowany przez Ergo Store

Popularna marka odzieżowa wdraża nowy koncept sklepów przy wsparciu Ergo Store. Wykonany przez naszą firmę reprezentacyjny salon More & More znajdziemy w sercu Frankfurtu.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.