31.07.2019
Sklep w miejscowości Saint-Laurent-du-Var to nasza kolejna w tym roku francuska produkcja dla marki z portfolio grupy Levi Strauss.
Sklep typu shop-in-shop (SIS) mieści się w położonej w departamencie Alpy Nadmorskie, miejscowości Saint-Laurent-du-Var. Znajdziemy go w Galerii Lafayette – słynnym domu towarowym, założonym w 1894 r, kojarzonym głównie z budynkiem przy bulwarze Haussmanna w Paryżu. Obecnie we Francji działa ponad 30 domów towarowych sygnowanych tą nazwą, oferujących ogromny wybór marek zarówno segmentu premium (nasz klient Michael Kors, a także m.in. Karl Lagerfeld, czy Ralph Lauren), jak i ze średniej półki cenowej (nasz klient Levi’s, a także m.in. Diesel, Espirit, Timberland, czy Tommy Hilfiger).
Nasz wkład w przygotowanie nowego sklepu Dockersa w Saint-Laurent-du-Var to produkcja mebli, ich transport oraz montaż, który przeprowadziliśmy 19 czerwca 2019 r. Dzień później sklep został otwarty dla klientów.
SIS w Saint-Laurent-du-Var to już nasza kolejna w tym roku produkcja dla marki Dockers we Francji. W maju przygotowaliśmy sklep w centrum handlowym Belle Épine w Paryżu. Z kolei, w roku 2018 wykonaliśmy dla Dockersa serię męskich shop-in-shopów w takich miastach jak Lille, Rouen, Le Havre, a także Tours. Inne europejskie miasta, w których mieliśmy okazję pracować dla naszego klienta to m.in. Barcelona, Sztokholm czy Lizbona.
Misją marki Dockers, która została oficjalnie powołana do życia w 1986 r., jest chęć zapewnienia mężczyznom wygodnych i wszechstronnych ubrań na każdą okazję. Korzenie marki sięgają XIX w. gdy Levi Strauss rozpoczął sprzedaż butów, które wytrzymywały trudy codziennej pracy amerykańskich stoczniowców. Dziś Dockers jest światowym liderem, gdy chodzi o produkcję męskiej odzieży w kolorze khaki. Amerykańska marka posiada też linię produktów dla kobiet.
13.03.2025
Przejrzystość łańcucha dostaw to konsekwencja coraz większego zainteresowania konsumentów pochodzeniem produktów, które kupują. Odpowiedź na rosnącą świadomość ekologiczną, ale także wymóg w kontekście zapewnienia jakości produktów.