21.01.2021
Salon popularnej niemieckiej marki More & More w mieście Singen to jedna z najnowszych produkcji, jaką przygotowaliśmy dla tego klienta.
Salon mieści się w centrum handlowym CANO, w mieście Singen, położonym w Badenii-Wirtembergii w południowej części Niemiec. Swoją nazwę oraz architekturę zawdzięcza ukształtowaniu tej części kraju oraz położonemu nieopodal Singen wygasłemu wulkanowi Hohentwiel. Centrum dysponuje powierzchnią handlową o wielkości 16 000 mkw., na której znajduje się 85 sklepów. CANO posiada szeroką ofertę marek odzieżowych, jak Levi’s, Guess, Marc O’Polo, Gant, Only czy Cecil. Salon wykonany dla More & More przez Ergo Store zajmuje powierzchnię 127 mkw. Nasza firma była odpowiedzialna za produkcję mebli oraz ich transport. Montaż odbył się w połowie listopada.
W salonie marki w centrum CANO znajdziemy pełną ofertę odzieży sygnowanej przez More & More. Warto wspomnieć przy tej okazji, że sklep w Singen jest drugim, który został wykonany według nowego konceptu. Przypomnijmy, pierwszą taką produkcją był salon flagowy More & More w sercu Frankfurtu. Nowy koncept oparty jest na stonowanych barwach, co pozostaje elementem charakterystycznym sklepów tej marki. W jasnym wnętrzu za akcent kolorystyczny posłużył czarny marmur. Przestrzeń pozostawiono otwartą, zaś w jej centrum umieszczono wygodną kanapę, która służy klientom, gdy chcą zaczerpnąć chwili wytchnienia od zakupów. Koncept ten, szczegółowo omówiony już na naszym blogu , będzie stopniowo wdrażany w kolejnych regularnych realizacjach dla More & More w 2021 roku.
Nowy sklep More & More został otwarty dla pierwszych klientów w czwartek, 10 grudnia. Odwiedzającym Singen, którzy znajdą chwilę na zakupy podpowiadamy, że centrum CANO mieści się w dogodnej lokalizacji – przy Bahnhofstraße 29, nieopodal dworca kolejowego.
More & More to stały klient Ergo Store, a nasza współpraca trwa z powodzeniem już od kilku lat. W tym czasie wykonaliśmy dla marki salony monobrandowe, shop-in-shopy m.in. Szwajcarii, Belgii, serię sklepów w Niemczech, showroom w Helsinkach w Finlandii, a także kilkukrotnie stoiska na popularne targi modowe Panorama Berlin.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.