26.09.2016
Przy londyńskiej Regent Street możemy odwiedzić imponujący salon handlowy naszego klienta, marki Michael Kors. Liczący aż trzy piętra sklep to największy flagship store Korsa w Europie.
Michael Kors jest dziś jedną z najbardziej znanych marek modowych na świecie, a salony firmy znajdziemy w Ameryce Północnej, Europie czy Japonii. Pomysłodawca marki, Michael Kors zadecydował, że największy salon firmy w Europie będzie mieścić się w Londynie.”To jedno z najważniejszych miast dla świata mody i niewyczerpane źródło inspiracji” – wyjaśnia projektant.
Charakterystyczne elementy londyńskiego salonu Korsa to m.in. „wybieg”, który ciągnie się przez wnętrze sklepu aż od wejścia do budynku oraz paleta kolorystyczna, na którą złożyły się miękkie brązy i szarości, łączone z elementami z drewna i zmatowionej stali. Asortyment sklepu stanowią wszystkie produkty z katalogu Korsa. Znajdziemy tam akcesoria, w tym popularne torebki projektanta, zegarki, biżuterię i okulary przeciwsłoneczne. Została wydzielona również przestrzeń, w której eksponowane jest wyłącznie obuwie.
Marka Michael Kors stworzona została przez nowojorskiego projektanta Michaela Korsa w 1981 roku. Firma Ergo Store współpracuje z marką Michael Kors od 2014 r.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.