Home » Blog » Nasz klient, firma LPP podsumowuje ostatnich 12 miesięcy i zdradza plany na rok 2016. Wkrótce nowa marka.

14.01.2016

Nasz klient, firma LPP podsumowuje ostatnich 12 miesięcy i zdradza plany na rok 2016. Wkrótce nowa marka.

Otwarcie nowych sklepów w Niemczech, Rumunii, krajach byłej Jugosławii oraz początek ekspansji na Bliskim Wschodzie zdefiniowały miniony rok naszego klienta, grupy LPP. Właściciel marek Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House zdradził też, na czym będzie się koncentrować w 2016 r.

Plany LPP na 2016 rok to zwiększenie powierzchni handlowej o 110–120 tys. mkw. „Planujemy dalszy rozwój sieci sklepów w Niemczech, Rumunii, krajach byłej Jugosławii i selektywnie na pozostałych rynkach, na których już działamy. Otworzymy także salony franczyzowe w kolejnych krajach na Bliskim Wschodzie” – wyjaśnia portalowi retail.net Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP S.A.

Na Bliskim Wschodzie działają obecnie sklepy marki Reserved, należącej do LPP. Znajdziemy je w Kuwejcie, Egipcie, Katarze, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Grupa planuje też kontynuować działalność na rynku niemieckim, gdzie widzi duży potencjał rozwoju. Według planu minimum, w ciągu najbliższych pięciu lat LPP ma otworzyć kolejnych 70 sklepów.
Łoboda zaznacza, że firma z uwagą obserwuje wzrost popytu na dobra z wyższej półki. Zdradza, że wkrótce w grupie LPP pojawi się nowa marka odzieżowa. „Chcemy konkurować m.in. z takim markami, jak Tommy Hilfiger czy Massimo Dutti” – podkreśla.

Ergo Store współpracuje z grupą LPP zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Wykonaliśmy m.in. pierwszy niemiecki salon Reserved w Reclinghausen (Reclinghausen Arcaden) oraz salon Reserved w Hannoverze (August Galerie). Ponadto, przygotowaliśmy sklepy m.in. w Rosji (Moskwa, Nowosybirsk, Tomsk, Murmańsk), na Łotwie (Ryga), w Czechach (Ostrava, Decin, Frydek-Mistek) i w Chorwacji (Zagrzeb). Wykonaliśmy również pierwszy salon Reserved w Kuwejcie oraz w Abu Dhabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. O kolejnych realizacjach będziemy informować na bieżąco.

Czytaj również

test
zobacz więcej

21.04.2021

Shopper marketing – jak wpływać na decyzje klienta sklepu stacjonarnego?

Shopper marketing to działania prowadzone wobec klienta przed podjęciem przez niego decyzji o zakupie. Jest komplementarny wobec marketingu sensorycznego, który oddziałuje na podświadomość klientów oraz ich zmysły. Celem shopper marketingu jest przekształcenie konsumenta w shoppera, przy jednoczesny

test
zobacz więcej

16.04.2021

Nowy salon Sinsay w Moskwie przygotowany przez Ergo Store

Pierwszy kwartał 2021 r. zamykamy informacją o nowej produkcji na rosyjskim rynku. Sklep Sinsay to kolejny projekt wykonany dla naszego wieloletniego klienta, grupy LPP.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.