14.01.2016
Otwarcie nowych sklepów w Niemczech, Rumunii, krajach byłej Jugosławii oraz początek ekspansji na Bliskim Wschodzie zdefiniowały miniony rok naszego klienta, grupy LPP. Właściciel marek Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House zdradził też, na czym będzie się koncentrować w 2016 r.
Plany LPP na 2016 rok to zwiększenie powierzchni handlowej o 110–120 tys. mkw. „Planujemy dalszy rozwój sieci sklepów w Niemczech, Rumunii, krajach byłej Jugosławii i selektywnie na pozostałych rynkach, na których już działamy. Otworzymy także salony franczyzowe w kolejnych krajach na Bliskim Wschodzie” – wyjaśnia portalowi retail.net Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP S.A.
Na Bliskim Wschodzie działają obecnie sklepy marki Reserved, należącej do LPP. Znajdziemy je w Kuwejcie, Egipcie, Katarze, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Grupa planuje też kontynuować działalność na rynku niemieckim, gdzie widzi duży potencjał rozwoju. Według planu minimum, w ciągu najbliższych pięciu lat LPP ma otworzyć kolejnych 70 sklepów.
Łoboda zaznacza, że firma z uwagą obserwuje wzrost popytu na dobra z wyższej półki. Zdradza, że wkrótce w grupie LPP pojawi się nowa marka odzieżowa. „Chcemy konkurować m.in. z takim markami, jak Tommy Hilfiger czy Massimo Dutti” – podkreśla.
Ergo Store współpracuje z grupą LPP zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Wykonaliśmy m.in. pierwszy niemiecki salon Reserved w Reclinghausen (Reclinghausen Arcaden) oraz salon Reserved w Hannoverze (August Galerie). Ponadto, przygotowaliśmy sklepy m.in. w Rosji (Moskwa, Nowosybirsk, Tomsk, Murmańsk), na Łotwie (Ryga), w Czechach (Ostrava, Decin, Frydek-Mistek) i w Chorwacji (Zagrzeb). Wykonaliśmy również pierwszy salon Reserved w Kuwejcie oraz w Abu Dhabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. O kolejnych realizacjach będziemy informować na bieżąco.
30.01.2025
Sklep w formacie shop-in-shop w belgijskim mieście Charleroi dołączył do listy naszych produkcji dla odzieżowej marki z Niemiec.
23.01.2025
Głównym założeniem gospodarki cyrkularnej jest minimalizacja odpadów oraz maksymalne wykorzystanie zasobów poprzez ponowne użycie, recykling i odnawianie produktów. W jaki sposób można zastosować cyrkularne zasady w handlu detalicznym?