14.01.2016

Nasz klient, firma LPP podsumowuje ostatnich 12 miesięcy i zdradza plany na rok 2016. Wkrótce nowa marka.

Otwarcie nowych sklepów w Niemczech, Rumunii, krajach byłej Jugosławii oraz początek ekspansji na Bliskim Wschodzie zdefiniowały miniony rok naszego klienta, grupy LPP. Właściciel marek Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House zdradził też, na czym będzie się koncentrować w 2016 r.

Plany LPP na 2016 rok to zwiększenie powierzchni handlowej o 110–120 tys. mkw. „Planujemy dalszy rozwój sieci sklepów w Niemczech, Rumunii, krajach byłej Jugosławii i selektywnie na pozostałych rynkach, na których już działamy. Otworzymy także salony franczyzowe w kolejnych krajach na Bliskim Wschodzie” – wyjaśnia portalowi retail.net Sławomir Łoboda, wiceprezes LPP S.A.

Na Bliskim Wschodzie działają obecnie sklepy marki Reserved, należącej do LPP. Znajdziemy je w Kuwejcie, Egipcie, Katarze, Arabii Saudyjskiej i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Grupa planuje też kontynuować działalność na rynku niemieckim, gdzie widzi duży potencjał rozwoju. Według planu minimum, w ciągu najbliższych pięciu lat LPP ma otworzyć kolejnych 70 sklepów.
Łoboda zaznacza, że firma z uwagą obserwuje wzrost popytu na dobra z wyższej półki. Zdradza, że wkrótce w grupie LPP pojawi się nowa marka odzieżowa. „Chcemy konkurować m.in. z takim markami, jak Tommy Hilfiger czy Massimo Dutti” – podkreśla.

Ergo Store współpracuje z grupą LPP zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Wykonaliśmy m.in. pierwszy niemiecki salon Reserved w Reclinghausen (Reclinghausen Arcaden) oraz salon Reserved w Hannoverze (August Galerie). Ponadto, przygotowaliśmy sklepy m.in. w Rosji (Moskwa, Nowosybirsk, Tomsk, Murmańsk), na Łotwie (Ryga), w Czechach (Ostrava, Decin, Frydek-Mistek) i w Chorwacji (Zagrzeb). Wykonaliśmy również pierwszy salon Reserved w Kuwejcie oraz w Abu Dhabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. O kolejnych realizacjach będziemy informować na bieżąco.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testNeuroestetyka w sklepach stacjonarnych: Jak nauka o mózgu zmienia projektowanie mebli sklepowych?
    zobacz więcej

    08.05.2025

    Neuroestetyka w sklepach stacjonarnych: Jak nauka o mózgu zmienia projektowanie mebli sklepowych?

    Neuroestetyka, interdyscyplinarna dziedzina łącząca neuronaukę z teorią projektowania, zmienia sposób, w jaki tworzymy meble sklepowe w 2025 roku.

    testBiophilic design w sklepach stacjonarnych - blog Ergo Store
    zobacz więcej

    02.05.2025

    Biophilic design w przestrzeniach handlowych: Naturalne elementy poprawiające doświadczenie zakupowe

    W erze zakupów online, fizyczne sklepy muszą zaoferować klientom coś więcej niż tylko produkty – tworzyć niezapomniane doświadczenia. Biophilic design to jeden z trendów, który może zmieniać współczesne przestrzenie handlowe. Na czym polega?

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków