16.10.2025
Z satysfakcją informujemy o kolejnym ukończonym projekcie dla naszego wieloletniego klienta – marki odzieżowej More & More. Tym razem przygotowaliśmy sklep monobrandowy w uzdrowiskowym mieście Villingen-Schwenningen w Niemczech.
Sklep monobrandowy to format handlowy, który pozwala marce More & More na pełną kontrolę nad wizerunkiem i ekspozycją produktu, dając możliwość prezentacji pełnych kolekcji.
Wnętrze sklepu w Villingern utrzymane jest w spójnej z konceptem marki, eleganckiej estetyce. Dominuje jasna, neutralna kolorystyka, która buduje spokojną, a jednocześnie wyrafinowaną atmosferę.
Sklep o powierzchni 68 mkw znajdziemy pod adresem Rietstraße 18 w sercu uzdrowiskowego miasta Villingen-Schwenningen. Nasza firma wyprodukowała komplet mebli i elementów wyposażenia, obejmujący 8 zestawów stołów ekspozycyjnych, 8 stojaków wolnostojących, 12 zabudów przyściennych, 6 regałów.
Oprócz produkcji mebli, zajmowaliśmy się ich montażem, który prowadziliśmy w dniach 21-22 sierpnia 2025 r. Otwarcie sklepu nastąpiło kilka dni później – 30 sierpnia.
Sklep w Villingen to już kolejny w 2025 r. projekt Ergo Store dla niemieckiej marki odzieżowej More & More.
Portfolio naszych realizacji obejmuje różne formaty handlowe. W tym roku, przygotowaliśmy już m.in. sklepy monobrandowe w Austrii oraz Niemczech, a także serię shop-in-shopów, obejmującą blisko 30 takich punktów handlowych w Niemczech.
W czasie wieloletniej współpracy produkowaliśmy też showroomy (m.in w Salzburgu, Hamburgu czy Helsinkach) oraz outelty (Ochtrup).
Cieszymy się, że możemy aktywnie uczestniczyć w ekspansji marki More & More, dostarczając meble do wielu europejskich lokalizacji, a następnie koordynując od a do z, proces produkcji sklepów.
06.11.2025
Lato i jesień 2025 r. przyniosły kolejną serię produkcji sklepów More & More w Niemczech. To kontynuacja projektów prowadzonych przez nas dla tej odzieżowej marki systematycznie od początku 2025 roku. Na liście miast, w których pracowaliśmy, ponownie znalazł się m.in. Berlin.
30.10.2025
W erze, gdy zakupy online oferują szybkość i wygodę, sklepy stacjonarne mogą wyróżnić się poprzez tworzenie wyjątkowych doświadczeń zakupowych. Nowoczesne ekspozycje stanowią ich istotny element – działają jak interaktywny narrator marki, łącząc świat cyfrowy z rzeczywistym.