To nasze kolejne realizacje dla marki Dockers w tym kraju. Tym razem były to outlety – punkty, w których producenci oferują swoje produkty w cenach niższych, niż regularne.
Pierwszy sklep znajdziemy we francuskim mieście Les-Clayes-Sous-Bois w centrum handlowym One Nation. To nowoczesny dom towarowy, zaprojektowany z myślą o ludzkich potrzebach. Budynek ma otwarty dach, dzięki któremu odwiedzający mogą poczuć się jakby spędzali czas na świeżym powietrzu. W centrum outletowym znajdziemy sklepy takich marek jak: Levi’s, Guess, Gant, Armani, Hugo Boss, Calvin Klein, Kenzo, The North Face, Vans, czy Vero Moda.
W liczącym 92 m kw outlecie Dockersa, prace montażowe zakończyliśmy na początku czerwca.
Kolejny wyprodukowany przez Ergo Store sklep liczy 128 m kw. Znajduje się w domu towarowym Marques Avenue w miejscowości Aubergenville. Architektura całego obiektu składa się z kilku małych „domków”, które tworzą swoistą wioskę. Powierzchnia całości to 12 900 m kw. Znajdziemy tu sklepy takich marek jak: Levi’s, Adidas, Geox, Guess, Puma, Nike i innych.
Podobnie jak w przypadku poprzedniego sklepu, nasza ekipa była odpowiedzialna za produkcję mebli sklepowych, ich transport oraz montaż, który zakończyliśmy w czerwcu.
Przypomnijmy, że w poprzednich latach mieliśmy okazję pracować dla amerykańskiej marki m.in. w stolicy Francji – Paryżu. I tak, wiosną 2019 r. przygotowaliśmy salon w centrum handlowym Belle Épine, a jesienią tego samego roku sklep w miejscowości Rosny-sous-Bois pod Paryżem. Na początku 2020 roku zrealizowaliśmy z kolei sklep w słynnym paryskim domu handlowym Printemps Hausmann.
Dockers to marka należąca do amerykańskiej grupy Levi Strauss, która jest naszym stałym klientem. Oficjalnie założono ją w 1986 r., ale jej początki sięgają XIX wieku. Początkowo Levi Strauss prowadził sprzedaż wytrzymałych butów do pracy. Kilka lat później, już pod własną marką, Dockers wypuścił linię utylitarnej odzieży dla mężczyzn. Z czasem wprowadzono także linię produktów dla kobiet.
12.09.2024
Dubrownik - jedno z najpiękniejszych miast w Europie i nowy sklep Mohito - najbardziej kobiecej marki w portfolio grupy LPP. Latem 2024 r. wyprodukowaliśmy dla trójmiejskiej firmy kolejny sklep w Chorwacji.
05.09.2024
Oświetlenie odgrywa ważną rolę w budowaniu atmosfery przestrzeni komercyjnych, wpływając nie tylko na wygląd wnętrz, ale także na samopoczucie klientów i pracowników.
Na konkretne rozwiązania oświetleniowe wpływają dziś trendy takie jak zrównoważony rozwój, ekspansja technologii i personalizacja.