02.04.2019
Za nami kolejne produkcje dla marki More & More. W lutym i marcu 2019 r. przygotowaliśmy nowe sklepy w Austrii. Za nami również pierwsza produkcja mebli do sklepu w Rosji.
Salony More & More w Austrii mieszczą się w Linz oraz w miejscowości Pasching. Pierwszy z nich znajdziemy w centrum handlowym Lentia City, gdzie są już obecne takie marki odzieżowe jak Palmers (nasz klient, dla którego mieliśmy dotychczas okazję pracować w takich krajach jak Austria, Czechy i Niemcy), a także Calzedonia, Tom Tailor czy Vero Moda. Powierzchnia nowo otwartego sklepu More & More wynosi 109 m kw., a zakres prac Ergo Store obejmował produkcję mebli, ich transport oraz montaż, który przeprowadziliśmy w połowie lutego 2019 r.
Kolejna lokalizacja to centrum handlowe Plus City w miejscowości Pasching w Górnej Austrii. Centrum położone jest na południowy zachód od Linzu i jest największym takim obiektem w Górnej Austrii. Jego powierzchnia wynosi 84 tys. m. kw., a wśród 200 punktów handlowych znajdziemy m.in. sklepy innych naszych klientów – grupy CCC i marek Levi’s i Palmers, a także salony popularnych brandów odzieżowych, takich jak C&A, H&M czy należących do grupy Inditex – Zara i Bershka. Podobnie jak w Linz, również w tej lokalizacji ekipa Ergo Store była odpowiedzialna za produkcję mebli, ich transport oraz montaż, który został przeprowadzony na początku marca. Powierzchnia nowo otwartego sklepu wynosi 122 m kw.
To nasze kolejne produkcje dla marki More & More w Austrii. Pod koniec ubiegłego roku przygotowaliśmy sklep w mieście Wels. Wcześniej wykonywaliśmy też salony w takich krajach jak Niemcy, Czechy, Belgia czy Finlandia. Po raz pierwszy mieliśmy natomiast okazję przygotować meble do sklepu More & More w Rosji. Mieści się on w Uljanowsku nad Wołgą w południowo-zachodniej części kraju. Sklep o powierzchni 56 m kw znajdziemy pod adresem Promyshlennaya 2a. Meble do niego wyprodukowaliśmy pod koniec 2018 r.
W ostatnim czasie przygotowaliśmy tez kilka sklepów More & More w Niemczech, o czym napiszemy wkrótce więcej na naszym blogu.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.