24.05.2023
Lista naszych produkcji dla grupy LPP w Bułgarii rozszerzyła się o sklep Cropp, który przygotowaliśmy w założonym w XIII wieku, mieście Chaskowo.
Retail Park Haskovo to typowy park handlowy otwarty w grudniu 2022 r., w którym można kupić produkty takich marek jak Sinsay z grupy LPP, CCC, a także m.in. New Yorker i KiK.
Przygotowany przez nas sklep Cropp na powierzchni 440 m2, oferuje duży wybór ubrań dla młodych klientów. Koncepcja wnętrz sklepów Cropp opiera się na minimalistycznym stylu i industrialnym charakterze. Celem wprowadzonego w 2017 r. konceptu było stworzenie miejsca, w którym grupa docelowa marki Cropp poczuje się komfortowo, a także łatwo znajdzie modowe inspiracje.
Nasza firma, która specjalizuje się w produkcji i montażu mebli sklepowych, zajmowała się kompleksowym przygotowaniem wnętrza sklepu, które oprócz produkcji mebli, obejmowało również transport i montaż, który trwał od 15 do 20 grudnia 2022 roku. Oficjalne otwarcie odbyło się 16 lutego 2023 r.
Sklep w Chaskowo był naszym kolejnym projektem dla LPP w Bułgarii. Pod koniec 2021 r. przygotowaliśmy salony Cropp i House w Sofii , a w pierwszym kwartale 2019 r. sklepy tych samych marek w Warnie. Rok 2022, a także pierwsze miesiące 2023 r. był czasem intensywnej pracy dla LPP na Bałkanach, czego efektem były nowe sklepy przygotowane w Serbii, w Bośni i Hercegownie i Chorwacji. W ciągu wielu lat współpracy z grupą LPP, produkowaliśmy dla niej sklepy również w takich krajach jak Węgry, Niemcy, Finlandia, Słowacja, Czechy, Rumunia i Polska.
06.11.2025
Lato i jesień 2025 r. przyniosły kolejną serię produkcji sklepów More & More w Niemczech. To kontynuacja projektów prowadzonych przez nas dla tej odzieżowej marki systematycznie od początku 2025 roku. Na liście miast, w których pracowaliśmy, ponownie znalazł się m.in. Berlin.
30.10.2025
W erze, gdy zakupy online oferują szybkość i wygodę, sklepy stacjonarne mogą wyróżnić się poprzez tworzenie wyjątkowych doświadczeń zakupowych. Nowoczesne ekspozycje stanowią ich istotny element – działają jak interaktywny narrator marki, łącząc świat cyfrowy z rzeczywistym.