Niemcy to wiodący rynek More & More – tym razem mieliśmy przyjemność wyprodukować tam aż osiem nowych sklepów marki.
Przygotowanie przez nas nowe sklepy stacjonarne More & More zlokalizowane są w różnych niemieckich miastach – Jestetten, Günzenhausen, Eggenfelden, Linz, Landshut, Neuotting,Erfurt, Kreuznach. Ich powierzchnia waha się od 22,5 m kw (galeria Hartwimmer w mieście Eggenfelden) do 35 m kw (galeria Haid Center w mieście Linz). To standardowe wielkości dla tego typu rozwiązań handlowych.
Wspólnym elementem tych projektów był format sklepów – wszystkie to shop-in-shopy (sklepy prowadzone na powierzchni handlowej innej marki o zbliżonym profilu). Marka More & More szczególnie upodobała sobie takie rozwiązanie. Niesie to za sobą wiele korzyści zarówno finansowych jak i PR-owych. Decydując się na sprzedaż naszych produktów w większym sklepie, nie ponosimy tak dużych kosztów jak przy otwarciu odrębnego sklepu stacjonarnego. To również szansa zareklamowania się na tle budzącej zaufanie, dużej marki, która udostępnia nam przestrzeń. Większe i samodzielne powierzchnie zajmują salony monobrandowe oraz sklepy typu showroom – takie jak More & More w Hamburgu, który wyprodukowaliśmy w 2021 roku.
W przypadku każdego projektu, byliśmy odpowiedzialni za produkcję mebli oraz transport. W większości lokalizacji również za montaże, które prowadziliśmy między 27 września a 26 października 2022 r. Meble zostały przygotowane zgodnie z najnowszym konceptem marki, który wyróżniają jasne barwy, marmur i elegancja.
Z marką More & More współpracujemy już od lat! W ostatnim czasie tylko w samych Niemczech przygotowaliśmy dziesięć SIS-ów w różnych lokalizacjach a także m.in. showroomy w Lipsku oraz w Düsseldorfie.
25.04.2024
Lista naszych projektów dla marki Dockers datowanych na 2024 r. powiększyła się o salon w centrum handlowym BAB2 we francuskim Anglet.
18.04.2024
Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel.