Home » Blog » Phygital – zalety nowych technologii w showroomie

30.06.2016

Phygital – zalety nowych technologii w showroomie

Połączenie bogactwa cyberświata i doświadczenia, jakie niesie za sobą historia handlu w sklepach stacjonarnych to kluczowe elementy trendu, który kryje się za słowem phygital. Odważne wykorzystanie techniki w showroomie może skutecznie przemienić wizytę w sklepie w unikalne doświadczenie.

Phygital pozwala lepiej przyjrzeć się preferencjom i potrzebom klienta odwiedzającego sklep stacjonarny. Pozwala bowiem na spotkanie zasortymentem danej marki w stacjonarnym sklepie, ale zainstalowane tam nowe technologie dają możliwość dokładniejszego niż kiedyś prześledzenia konsumenckich wyborów. Interaktywne półki, które reagują, gdy ściągamy z nich dany przedmiot by lepiej mu się przyjrzeć? Ledowe ekrany prezentujące informacje o inspiracjach, pochodzeniu czy składzie ubrań i dodatków oraz możliwe aranżacje? To już nie tylko techniczna nowinka, ale całkiem realny kierunek.

Ciekawym przykładem może być firmowy salon amerykańskiej marki True Religion, otwarty w czerwcu przy słynnej londyńskiej ulicy, Carnaby. Kojarzona z jeansami marka zainwestowała w phygital, tworząc jasny, dwupiętrowy salon, zachowując jednak element intymności. Centralnym punktem jest „kuchenny stół”. Spotykają się przy nim pracownik salonu z klientem, by nie tylko dokonać zakupu, ale wcześniej porozmawiać o oczekiwaniach i zawrzeć porozumienie przy symbolicznym stole.

Drugim widocznym elementem phygital w przestrzeni salonu są ekrany LED, zamontowane naprzeciw wejścia do salonu. Pięć ekranów wyświetla filmy z pokazów True Religion. Ekrany włączone są przez całą dobę, widoczne dla przechodniów przez przeszkloną witrynę sklepu dniem i nocą.

Firma Ergo Store jest otwarta na wyzwania, jakie niesie phygital. Oferujemy klientom kompleksową obsługę w zakresie projektowania i aranżacji, poczynając od planowania strategii sprzedaży marki i usług koncepcyjnych, poprzez wizualizacje 3D, pozwalające w realistyczny sposób zobaczyć przyszły wygląd projektowanej przestrzeni, aż po szczegółowe projekty wykonawcze umożliwiające wierne odtworzenie zamysłu klienta w realnej przestrzeni.

(zdjęcie: True Religion)

Czytaj również

Jak zmieniają się współczesne ulice handlowe?
zobacz więcej

16.10.2019

Jak zmieniają się współczesne ulice handlowe?

Zmiany we współczesnym handlu związane z dynamicznym rozwojem sprzedaży internetowej wpływają nie tylko kształt współczesnych centrów handlowych,  ale powodują także ewolucję ulic handlowych, zlokalizowanych w centrach dużych miast.

Kolejny sklep Dockersa we Francji przygotowany przez Ergo Store
zobacz więcej

09.10.2019

Kolejny sklep Dockersa we Francji przygotowany przez Ergo Store

Za nami kolejna produkcja w kraju nad Sekwaną dla marki z portfolio grupy Levi Strauss. Wyprodukowany przez Ergo Store sklep znajdziemy w miejscowości Rosny-sous-Bois pod Paryżem.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.