20.07.2020
Dział projektowy Ergo Store ściśle współpracuje z klientem na każdym etapie prac – od pomysłu, poprzez wersję roboczą, dopracowanie wizji, szczegółowe wizualizacje 2D i 3D oraz próbki, prototypy, a na końcu – finalny produkt. Dotyczy to zarówno projektowania sklepów, witryn sklepowych, jak i np. stoisk na wydarzenia targowe.
W ramach działu projektowego, zespół kreatywny skupia się na tworzeniu projektów zgodnych z wizerunkiem danej marki. Zespół produkcyjny oraz techniczno-inżynieryjny zajmują się zaś wdrożeniem projektów. Pierwszy z nich odpowiada za dokumentację produkcyjną przestrzeni lokali (tzw. design intent development), która obejmuje przygotowanie wizualizacji 2D i 3D, aranżację przestrzeni lokalu, rozmieszczenia mebli itp. Zespół techniczno-inżynieryjny wnosi zaś do projektu tzw. value engineering, a więc niezbędną porcję technicznej wiedzy, która obejmuje konsultacje techniczne i technologiczne, dobór materiałów i próbek, prototypowanie, dokumentację wykonawczą i produkcyjną mebli.
Dzięki naszemu technicznemu i technologicznemu zapleczu, mieliśmy okazję uczestniczyć w produkcji prototypowych sklepów czy we wdrożeniach ciekawych konceptów. Przykładem może być choćby showroom Dockersa w nowym koncepcie, prezentowany w hali przemysłowej stolicy Danii, Kopenhagi w grudniu 2015 r., czy też showroom Reserved w centrum Warszawy, wykonany przez nas w 2017 r.
Przygotowując witryny sklepowe dla naszych klientów, łączymy różne technologie i techniki – wykonane przez nas witryny zawierają zarówno elementy wolnostojące, podwieszane do sufitu, jak i naklejane na szyby czy umieszczane na ściankach witryn.
W ubiegłym roku dostarczyliśmy projekty witryn na kilkanaście rynków europejskich (m.in.: Chorwacja, Bułgaria, Czechy, Węgry) i azjatyckich (Rosja, Kazachstan). W naszym portfolio są m.in. realizacje witryn sklepowych dla takich marek jak Adidas, czy Reebok. Dla tych globalnych, sportowych brandów, przygotowaliśmy m.in. kampanie w witrynach sklepów franczyzowych podczas Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie.
Projektując witryny, mieliśmy również okazję współpracować z wieloma markami premium. Przygotowane przez nas witryny dla brandów tego segmentu można znaleźć w całej Europie. Marki premium wywołują zawsze silne emocje wśród fanów mody na całym świecie, a produkcja mebli sklepowych, a w szczególności witryn wiąże się z koniecznością przestrzegania wielu reguł i obostrzeń, wśród których są m.in. klauzule dotyczące zachowania poufności i tajemnicy handlowej. Z tego powodu nie wszystkimi produkcjami dla klientów tego segmentu możemy się w tym miejscu pochwalić.
Nasz dział projektowy zajmował się też projektowaniem stoisk na wydarzenia targowe, na przykład dla More & More kilkukrotnie przygotowaliśmy stoiska na prestiżowe targi mody Panorama Berlin.
Zobacz film jak pracujemy:
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.