20.07.2020

Projektowanie sklepów i witryn. Jak pracuje dział projektowy Ergo Store?

Dział projektowy Ergo Store ściśle współpracuje z klientem na każdym etapie prac – od pomysłu, poprzez wersję roboczą, dopracowanie wizji, szczegółowe wizualizacje 2D i 3D oraz próbki, prototypy, a na końcu – finalny produkt. Dotyczy to zarówno projektowania sklepów, witryn sklepowych, jak i np. stoisk na wydarzenia targowe.

Projektowanie przestrzeni handlowej

W ramach działu projektowego, zespół kreatywny skupia się na tworzeniu projektów zgodnych z wizerunkiem danej marki. Zespół produkcyjny oraz techniczno-inżynieryjny zajmują się zaś wdrożeniem projektów. Pierwszy z nich odpowiada za dokumentację produkcyjną przestrzeni lokali (tzw. design intent development), która obejmuje przygotowanie wizualizacji 2D i 3D, aranżację przestrzeni lokalu, rozmieszczenia mebli itp. Zespół techniczno-inżynieryjny wnosi zaś do projektu tzw. value engineering, a więc niezbędną porcję technicznej wiedzy, która obejmuje konsultacje techniczne i technologiczne, dobór materiałów i próbek, prototypowanie, dokumentację wykonawczą i produkcyjną mebli.

Dzięki naszemu technicznemu i technologicznemu zapleczu, mieliśmy okazję uczestniczyć w produkcji prototypowych sklepów czy we wdrożeniach ciekawych konceptów. Przykładem może być choćby showroom Dockersa w nowym koncepcie, prezentowany w hali przemysłowej stolicy Danii, Kopenhagi w grudniu 2015 r., czy też showroom Reserved w centrum Warszawy, wykonany przez nas w 2017 r.

Jak przygotowujemy witryny sklepowe dla klientów?

Przygotowując witryny sklepowe dla naszych klientów, łączymy różne technologie i techniki – wykonane przez nas witryny zawierają zarówno elementy wolnostojące, podwieszane do sufitu, jak i naklejane na szyby czy umieszczane na ściankach witryn.

W ubiegłym roku dostarczyliśmy projekty witryn na kilkanaście rynków europejskich (m.in.: Chorwacja, Bułgaria, Czechy, Węgry) i azjatyckich (Rosja, Kazachstan). W naszym portfolio są m.in. realizacje witryn sklepowych dla takich marek jak Adidas, czy Reebok. Dla tych globalnych, sportowych brandów, przygotowaliśmy m.in. kampanie w witrynach sklepów franczyzowych podczas Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie.

Projektując witryny, mieliśmy również okazję współpracować z wieloma markami premium. Przygotowane przez nas witryny dla brandów tego segmentu można znaleźć w całej Europie. Marki premium wywołują zawsze silne emocje wśród fanów mody na całym świecie, a produkcja mebli sklepowych, a w szczególności witryn wiąże się z koniecznością przestrzegania wielu reguł i obostrzeń, wśród których są m.in. klauzule dotyczące zachowania poufności i tajemnicy handlowej. Z tego powodu nie wszystkimi produkcjami dla klientów tego segmentu możemy się w tym miejscu pochwalić.

Nasz dział projektowy zajmował się też projektowaniem stoisk na wydarzenia targowe, na przykład dla More & More kilkukrotnie przygotowaliśmy stoiska na prestiżowe targi mody Panorama Berlin.

Zobacz film jak pracujemy:

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testJak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?
    zobacz więcej

    17.04.2025

    Jak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?

    Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.  

    testJak wybrać firmę do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku?
    zobacz więcej

    10.04.2025

    Jak wybrać firmę do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku?

    Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę. 

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków