27.07.2017
Za nami Panorama Berlin, jedne z najchętniej odwiedzanych targów mody w Europie, na które mieliśmy przyjemność wyprodukować stanowiska dla dwóch marek.
Niemieckie targi Panorama Berlin to impreza, na której obowiązkowo pojawia się większość przedstawicieli branży modowej oraz jej miłośnicy. Podczas dziesiątej edycji targów, Panorama Berlin Spring/Summer 2018, mieliśmy okazję zobaczyć prezentacje ponad 800 marek na powierzchni liczącej 21 tys. mkw., zajmującej aż dziewięć hal wystawowych.
Ergo Store nie mogło zabraknąć w Berlinie. Po raz trzeci specjalnie na targi wykonaliśmy stoisko dla niemieckiej marki More&More, specjalizującej się w modzie damskiej. Kolejnym naszym klientem był #One More Story, również niemiecka, młoda marka modowa. Stanowisko More&More wyróżniało się lekką konstrukcją mebli. Biel zrównoważono zielenią, dekorując całość roślinami, co miało podkreślać naturalne materiały użyte do wykonania ubrań. Stanowisko #One More Story było zaś ukłonem w stronę geometrii, minimalizmu i prostej palety barw, z dominującą czernią, bielą czy odcieniami szarości.
– Tym razem targi okazały się podwójnie dla nas ważne, gdyż spod naszej ręki wyszły dwa stoiska klientów, w tym stałego bywalca Panoramy, jakim jest More&More oraz debiutanta, czyli #One More Story. Ponadto uczestniczyliśmy w targach jako goście – opowiada Ewa Marek, New Business Manager Ergo Store.
Temat przewodni tej edycji targów brzmiał „Urban Jungle”. Organizatorzy zapewnili silną reprezentację ciekawych start upów oraz nowych marek debiutujących na wymagającym niemieckim rynku mody. Swoje kolekcje wiosna/lato 2018 zaprezentowali m.in. Bestseller, Tom Tailor, Betty Barclay i DK. Sporo ciekawostek znaleźli dla siebie fani biżuterii i galanterii oraz marek premium. Po raz pierwszy na Berlin Panorama swoje nowe linie produktowe zaprezentowali m.in. Moschino (stroje kąpielowe), Stella McCartney (bielizna) czy Twinset (stroje plażowe).
Panorama Berlin to największe i najbardziej liczące się targi modowe na terenie niemieckojęzycznych krajów oraz jedne z najważniejszych w Europie. Pierwsza edycja Panoramy odbyła się w 2013 r. Impreza odbywa się dwukrotnie: w styczniu oraz w lipcu, ściągając ponad 50 000 wystawców, gości i odwiedzających z ponad 90 krajów.
Następna edycja Panorama Berlin czeka nas w dniach 16-18 stycznia 2018. Na pewno nie zabraknie tam firmy Ergo Store. Do zobaczenia!
13.03.2025
Przejrzystość łańcucha dostaw to konsekwencja coraz większego zainteresowania konsumentów pochodzeniem produktów, które kupują. Odpowiedź na rosnącą świadomość ekologiczną, ale także wymóg w kontekście zapewnienia jakości produktów.