Home » Blog » Zdalne odbiory sklepów – jak Ergo Store pracuje w czasie pandemii?

16.03.2021

Zdalne odbiory sklepów – jak Ergo Store pracuje w czasie pandemii?

Pandemia koronawirusa wymusiła zmiany w funkcjonowaniu wielu firm. Absolutnym priorytetem stało się bezpieczeństwo pracowników i klientów.

W Ergo Store odpowiedzieliśmy na te wyjątkowe uwarunkowania, wprowadzając kilka specjalnych rozwiązań, mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości usług i obsługi klientów. Takim rozwiązaniem są m.in. zdalne odbiory sklepów.

Jak przebiega odbiór sklepu, gdy jest prowadzony stacjonarnie, na miejscu projektu? Spotykamy się z klientem w ukończonym sklepie, wspólnie przechodzimy przez wszystkie elementy wyposażenia i omawiamy punkty wymagające uwagi. Następnie proponujemy konkretne rozwiązania problemów, które napotkaliśmy podczas odbioru.

Rok 2020 i globalna pandemia przyniósł nowe wyzwania w realizacji tego etapu projektu – dojazdy do niektórych klientów ze względu na globalne lub lokalne obostrzenia, związane z COVID-19 mogą być utrudnione, czy wręcz niemożliwe.

Czas naszych klientów oraz pracowników nie był przez to wykorzystywany efektywnie.  Nasza firma i nasi klienci cenią czas. Dlatego na okres pandemii zdecydowaliśmy się wdrożyć specjalne rozwiązanie: zdalne odbiory.

Zdalne odbiory w sklepie stacjonarnym – jak to działa?

Po zakończeniu montażu mebli w sklepie stacjonarnym, za pomocą stworzonej specjalnie dla nas aplikacji, wykonujemy wirtualny objazd obiektu, w którym uczestniczą pracujące na miejscu ekipy montażowe. Wskazują one punkty wymagające uwagi i w razie potrzeby natychmiast rozwiązują ewentualne problemy.

Następnie wspólnie z klientem ustalamy datę i godzinę zdalnego odbioru. W dniu przekazania jesteśmy gotowi na kolejną zdalną rundę. Komentarze i opinie klientów są zapisywane w dokumencie przekazania i jeśli napotkamy na jakiś problem, rozwiązujemy go po zakończeniu procedury odbioru. Następnie prezentujemy klientowi ostateczne rezultaty. Odbiór zakończony!

Jak wspomnieliśmy, zdalne odbiory to nasze specjalne rozwiązanie na czas pandemii, jednak to od naszych klientów zależy w jaki sposób zostanie przeprowadzony odbiór – stacjonarnie, czy zdalnie.

Wszystkie zdjęcia i filmy zrobione podczas procesu przekazania są automatycznie przesyłane na naszą platformę – SMARTSTORE. Pomaga nam to kontrolować i monitorować projekt na każdym etapie – od zlecenia na produkcję sklepu aż do końcowego etapu, w którym następuje odbiór.

Czytaj również

test
zobacz więcej

21.04.2021

Shopper marketing – jak wpływać na decyzje klienta sklepu stacjonarnego?

Shopper marketing to działania prowadzone wobec klienta przed podjęciem przez niego decyzji o zakupie. Jest komplementarny wobec marketingu sensorycznego, który oddziałuje na podświadomość klientów oraz ich zmysły. Celem shopper marketingu jest przekształcenie konsumenta w shoppera, przy jednoczesny

test
zobacz więcej

16.04.2021

Nowy salon Sinsay w Moskwie przygotowany przez Ergo Store

Pierwszy kwartał 2021 r. zamykamy informacją o nowej produkcji na rosyjskim rynku. Sklep Sinsay to kolejny projekt wykonany dla naszego wieloletniego klienta, grupy LPP.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.