Już po raz kolejny nasza firma miała przyjemność współpracować z marką More&More podczas jednych z najważniejszych targów mody w Europie.
Odzieżowa firma z Niemiec jest stałym wystawcą berlińskiej imprezy, a Ergo Store rokrocznie odpowiada za produkcję jej stoiska.
Tym razem na stanowisku More&More dominowały złoto i róż. Intensywna kolorystyka przyciągała uwagę targowych gości. Charakterystycznym elementem stoiska był bar ze stołkami, do przygotowania którego wykorzystaliśmy mosiądz, dębowy blat oraz płyty MDF. Stojaki na ubrania wykonaliśmy z kolei z mosiężnego pręta oraz mosiężnej blachy. Natomiast do przygotowania podestów wykorzystaliśmy płytę wiórową, na którą naszyliśmy aksamitne materiały w różowym kolorze.
Panorama Berlin to największe i najbardziej liczące się targi modowe w Niemczech oraz jedne z najważniejszych w Europie. Organizowane są dwa razy do roku, a tegoroczna zimowa edycja po raz pierwszy odbyła się na terenie lotniska Tempelhof. Zdaniem organizatorów, nowa lokalizacja powinna sprzyjać wyrazistej prezentacji wystawców. Surową przestrzeń lotniska ożywiły znane marki odzieżowe i lifestylowe, wśród których, obok More&More, znalazły się m.in. Blueberry, Guess, czy Sky Rebel.
Celem organizatorów Panorama Berlin jest przekazywanie eksperckiej wiedzy oraz prezentacja innowacyjnych rozwiązań w branży modowej. Hasło ostatniej edycji to REBEL WITH A CAUSE, które – zgodnie z zamysłem organizatorów – ma prowokować do zadawania pytań, które „czasem są bolesne, ale ważne by odnieść sukces w przyszłości”.
Dziękujemy firmie More&More za kolejną, dobrą współpracę podczas Panorama Berlin. Mamy nadzieję, że spotkamy się również podczas kolejnej edycji. Zapraszamy do współpracy również inne firmy zainteresowane przygotowaniem stoisk na wydarzenia targowe.
25.04.2024
Lista naszych projektów dla marki Dockers datowanych na 2024 r. powiększyła się o salon w centrum handlowym BAB2 we francuskim Anglet.
18.04.2024
Sklepy stacjonarne to dla marek zajmujących się e-commerce sposób na zwiększenie rozpoznawalności, a także możliwość zaoferowania bogatszego doświadczenia zakupowego w ramach sprzedaży wielokanałowej - omnichannel.