10.01.2018

26 Finał WOŚP – Ergo Store głównym sponsorem MotoOrkiestry w Krakowie

Ergo Store po raz kolejny wesprze Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Podobnie jak w poprzednich latach, nasza firma będzie sponsorem MotoOrkiestry, organizowanej w Krakowie pod Centrum Handlowym M1.

MotoOrkiestra jak zawsze przygotowała dużo atrakcji, nie tylko dla miłośników motoryzacji.  Na uczestników będą czekać motocykliści, rajdowcy, quadowcy, drifterzy, paralotniarze, quad taxi, drift taxi, a także nowe oraz zabytkowe motocykle i samochody.  W imprezie wezmą udział gwiazdy motosportu, m.in. Monika Jaworska (KATANKA), najbardziej utytułowana zawodniczka motocyklowa w Polsce, a także m.in. Jan Chmielewski, Maciej Steinhof czy Grzegorz Olchawski. Gościem będzie też Jan Kulig, który zaprezentuje replikę samochodu swojego syna – Janusza. Prezentacja replik samochodów tragicznie zmarłego kierowcy rajdowego to stały punkt programu MotoOrkiestry. Na parkingu pod Centrum M1 będzie też można obejrzeć quady Rafała Sonika i Pawła Samka. W programie także licytacje oraz koncerty – wystąpią m.in. zespoły Heart Attack, Radio Propaganda i  Flow Up! Zapraszamy w niedzielę 14 stycznia w godz. 11-20 pod Centrum Handlowe M1 (Al. Pokoju 67) w Krakowie.

MotoOrkiestra odbędzie się w ramach 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Celem będzie w tym roku pozyskanie finansowania dla szpitalnych oddziałów neonatologicznych.  To kolejny finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wspierany przez Ergo Store.  W 2016 r. otrzymaliśmy od Fundacji WOSP specjalną statuetkę z podziękowaniami za długoletnią współpracę.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testKolejna w 2025 r. seria produkcji Ergo Store dla More & More w Niemczech
    zobacz więcej

    24.04.2025

    Kolejna w 2025 r. seria produkcji Ergo Store dla More & More w Niemczech

    Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.

    testJak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?
    zobacz więcej

    17.04.2025

    Jak zaadaptować przestrzeń komercyjną do potrzeb różnych grup klientów?

    Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.  

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków