zobacz artykuły na blogu:

AJak zaplanować stoisko promocyjne na targi branżowe?
zobacz więcej

27.07.2021

Jak zaplanować stoisko promocyjne na targi branżowe?

Jak zadbać o promocję naszej marki poza sklepem?

AIlustrowane dekoracje w przestrzeni sklepowej
zobacz więcej

20.07.2021

Ilustrowane dekoracje w przestrzeni sklepowej – interesujący trend w visual merchandisingu

Przestrzenie sklepów stacjonarnych coraz częściej szukają inspiracji w ilustracji. Jak wykorzystać ten trend by nie popaść w przesadę lub kicz?

AVisual merchandising - blog Ergo Store
zobacz więcej

12.07.2021

Visual merchandising – jak zaaranżować efektowną witrynę sklepową przy małym budżecie?

Podpowiadamy jak za pomocą prostych i tanich rozwiązań podrasować sklepowe “wizytówki”.

AJak wyznaczyć klientowi sklepu ścieżkę zakupów przy pomocy światła?
zobacz więcej

06.07.2021

Jak wyznaczyć klientowi sklepu ścieżkę zakupów przy pomocy światła?

Odpowiednio oświetlona przestrzeń sklepowa to 40% sukcesu. Według badań przeprowadzonych przez J. Niewiadomską, a zawartych w książce „Handel” to właśnie oświetlenie ma aż 40% wpływu na percepcję wnętrza sklepu. Inne czynniki to kolejno: elementy graficzne, kolorystyka podłogi, sufitu i ścian.

AKolejny butik More&More w Niemczech przygotowany przez Ergo Store
zobacz więcej

29.06.2021

Kolejny butik More & More w Niemczech przygotowany przez Ergo Store

Butik More & More w Schwabach to kolejna w tym roku produkcja Ergo Store w Niemczech.

AJak kupują kobiety?
zobacz więcej

23.06.2021

Jak kupują kobiety? Sposoby na przyciągnięcie kobiet do sklepów stacjonarnych

Kobiety są z Wenus a mężczyźni z Marsa, to powiedzenie znane od wieków. Specjaliści od reklamy wykorzystują stary cytat do różnicowania marketingu produktów w zależności od tego czy są one kierowane do kobiet czy do mężczyzn. Dlaczego więc również wystawy sklepowe nie miałyby być budowane wedle tej

ANOWY SHOWROOM MORE & MORE W HAMBURGU PRZYGOTOWANY PRZEZ ERGO STORE
zobacz więcej

15.06.2021

Nowy showroom More & More w Hamburgu przygotowany przez Ergo Store

Showroom marki More & More w Hamburgu to kolejna produkcja Ergo Store na niemieckim rynku.

AVisual merchandising w czasach pandemii.
zobacz więcej

08.06.2021

Visual merchandising w czasach pandemii. Błędy, których warto unikać

Pandemia wymusiła na nas konieczność przestrzegania wielu zasad bezpieczeństwa. Aranżując przestrzeń handlową w tych nietypowych czasach, stosując zasady visual merchandisingu unikniemy wielu niepotrzebnych pomyłek.

ASalon Cropp na Białorusi - produkcja Ergo Store
zobacz więcej

01.06.2021

Pierwsze produkcje Ergo Store dla grupy LPP na Białorusi

Białoruś to kolejny kraj, w którym mieliśmy przyjemność wyprodukować sklepy dla naszego stałego klienta, grupy LPP.

A
zobacz więcej

25.05.2021

Sklep Cropp w Togliatti kolejną produkcją Ergo Store dla grupy LPP w Rosji

Firma Ergo Store ukończyła kolejny projekt w Rosji dla wieloletniego klienta, grupy LPP. Tym razem wyprodukowaliśmy sklep dla marki Cropp w Togliatti, mieście położonym w obwodzie samarskim, w europejskiej części tego kraju.

Asklepy Cropp i House na Podbeskidziu
zobacz więcej

18.05.2021

Ergo Store przygotowało sklepy Cropp i House w największym centrum handlowym na Podbeskidziu

Za nami kolejne w tym roku polskie produkcje dla grupy LPP. Do listy tegorocznych realizacji dołączyły sklepy marek Cropp i House, które przygotowaliśmy w Galerii Sfera w Bielsku-Białej.

A8 pomysłów na wiosenną aranżację witryny sklepowej
zobacz więcej

11.05.2021

8 pomysłów na wiosenną aranżację witryny sklepowej

Visual merchandising to dziedzina, która ma niebagatelny wpływ na handel detaliczny. Jesteśmy bowiem wzrokowcami i zanim staniemy przy kasie by sfinalizować zakup, „kupujemy oczami”. Dlatego tak ważna jest aranżacja witryny sklepowej. Zmiany pór roku to zaś idealna okazja do odświeżenia frontu sklep

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.