28.09.2016
Na tegorocznych targach Bread&Butter w Berlinie nie mogło zabraknąć firmy Ergo Store. Organizowane przez Zalando targi stały się nie tylko platformą biznesową, ale i wydarzeniem w świecie mody, na którym po prostu trzeba się pojawić.
Berlińskie targi Bread&Butter odbywają się od 2003 r., a od 2015 r. organizuje je popularny sklep internetowy Zalando. Tegoroczne targi odbyły się w dniach 2-4 września w Berlin Arenie. Podczas targów można było zapoznać się z ofertą kilkudziesięciu znanych marek, takich jak Levi’s, Vans, Nike, Converse, Selected Homme czy Top Shop. Stanowiska marek oferowały możliwość zakupu na miejscu swoich najnowszych kolekcji jesień/zima 2016. To potwierdza, że Bread&Butter to impreza, która zmieniła swój charakter z branżowej na zdecydowanie bardziej inkluzywną.
– Targi przyjmowały przez lata formę trade show. Stanowiły platformę biznesową, dostępną dla firm i osób ściśle związanych z branżą retail. Wszystko odbywało się pod dachem nieczynnego lotniska Berlin Tempelhof – mówi Paweł Dziarek, New Business Director Ergo Store. – Dziś Bread&Butter to trend show – wydarzenie, dostępne dla szerszej publiczności. Jest z pewnością ciekawym miejscem spotkań i odkryć dla osób interesujących się modą uliczną oraz popularnym miejscem wymiany opinii oraz obcowania z trendami. To duży atut berlińskich targów – dodaje Dziarek.
Ciekawą i cieszącą się popularnością usługą była możliwość personalizacji zakupionej odzieży poprzez naniesienie ulubionych wzorów, naszywek, grafik, napisów. Usługę wykonywano na miejscu, dzięki personelowi wyposażonemu w profesjonalny sprzęt. Targi urozmaicały również pokazy mody popularnych i lubianych marek, jak Selected Homme, Top Shop czy Puma.
Tych, którzy w tym roku nie byli na targach Bread&Butter, a mają ochotę dowiedzieć się więcej, odsyłamy na tę stronę.
Do zobaczenia za rok w Berlinie!
24.04.2025
Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.