10.10.2017
London Design Festival po raz piętnasty przyciągnął do Londynu przedstawicieli świata projektowania, biznesu i sympatyków tego, co najlepsze i najciekawsze w światowej sztuce użytkowej. Ergo Store nie mogło tam zabraknąć.
W dniach 16-24 września w Londynie można było wziąć udział w ponad 450 punktach programu festiwalu: projektach, prezentacjach, dyskusjach czy wystawach. Jednym z najbardziej spektakularnych wydarzeń była oczywiście instalacja Villa Walala, ustawiona w pobliżu biurowców przy Exchange Square. Konstrukcja autorstwa francuskiej artystki Camille Walala zachwycała feerią kolorów i wzorów. Do jej wykonania zużyto 1200 mkw. winylu. Budowa zajęła 1200 godzin i wymagała pracy 50-osobowej ekipy.
Zwiedzający ponownie dopisali. Uwagę przyciągały takie wydarzenia, jak 100%Design w słynnej Olympia Centre czy designjunction przy King’s Cross. Większość z zaplanowanych wydarzeń była bezpłatna i otwarta dla zainteresowanych, co było dodatkowym magnesem na zwiedzających.
– Londyn po raz kolejny stał się stolicą designu, nie tylko w wymiarze europejskim, ale i światowym. Przemieszczając się po mieście, trudno było się z tym nie zgodzić – potwierdza Paweł Dziarek, New Business Director Ergo Store i przedstawiciel naszej firmy na londyńskim LDF. – Podziwiać można było design w różnym wydaniu: bardziej codziennym, użytkowym i dostępnym, jak i luksusowym czy o rozbudowanej symbolice – dodaje Dziarek.
Istniejący od 2003 roku festiwal ma za cel promować Londyn jako światową stolicę designu. Obok London Fashion Week, Frieze Art Fair i London Film Festival jest to jedna z najważniejszych imprez łącząca biznes ze światem sztuki, jaka mieści się w kalendarzu brytyjskiej stolicy.
– Wyjątkowa historia miasta, jego architektura i różnorodność budują niepowtarzalną atmosferę tego wydarzenia. To sprzyja eksplorowaniu nowych rozwiązań i czerpaniu inspiracji – konkluduje Paweł Dziarek.
Więcej na stronie festiwalu: www.londondesignfestival.com.
Do zobaczenia za rok na kolejnym London Design Festival!
24.04.2025
Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.