09.09.2016
Trendy, szkolenia, innowacje – to kluczowe słowa dla tegorocznej odsłony Paris Retail Week. Firmy Ergo Store nie może zabraknąć na paryskich targach poświęconych handlowi detalicznemu.
Paris Retail Week odbędzie się w tym roku między 12 a 14 września w paryskim Expo Porte de Versailles. Wydarzenie to, poświęcone retailowi „brick and click”, czyli zarówno handlowi stacjonarnemu, jak i online, odbyło się po raz pierwszy w 2015 r. Paryskie targi to okazja by poznać najważniejsze trendy w sektorze handlu detalicznego: big data, omnichannel CRM , indoor geolocation, wirtualne przymierzalnie czy dowiedzieć się więcej o nowych modelach dystrybucji.
Swój udział w tegorocznym Paris Retail Week zapowiedziało tysiąc firm, a spodziewana liczba gości to ok. 50 tys. Zaplanowano niemal trzysta paneli dyskusyjnych i zajęć warsztatowych. Z pewnością będą one nie tylko okazją do zdobycia nowej wiedzy i porównania doświadczeń, ale także nawiązania nowych biznesowych kontaktów.
Więcej informacji o zbliżających się targach znajdziemy na stronie: http://www.parisretailweek.com/
Do zobaczenia w Paryżu!
24.04.2025
Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.