14.10.2016
Wrześniowe targi Paris Retail Week skupiły najważniejszych przedstawicieli branży. Wśród ponad 48 tysięcy uczestników i tysiąca firm biorących udział w wydarzeniu nie mogło zabraknąć Ergo Store.
Odbywające się po raz drugi targi Paris Retail Week to impreza o imponującym rozmachu, skierowana do każdego klienta z branży retail: od artykułów spożywczych po odzieżowe. Zlokalizowane w dwóch pawilonach paryskie targi, podzielone zostały na dwa obszary tematyczne: Equipmag oraz E-comerce. Wśród prelegentów Paris Retail Week znaleźli się przedstawiciele takich firm jak FEVAD, Amazon, Alibaba, Facebook, Google, Reebok Monde, Priceline Group, Zalando, Meetic, Picwic, IKEA, Kiabi, Kaporal czy Fnac.
– Paris Retail Week to event pokazujący, jak będzie wyglądać handel przyszłości – zauważa Paweł Dziarek, New Business Director Ergo Store . Panele dyskusyjne i warsztaty na paryskich targach dotyczyły w dużej mierze zagadnień związanych ze sprzedażą nowoczesnych rozwiązań technologicznych – począwszy od kas, kodowania towarów, a skończywszy na takich specjalistycznych zagadnieniach, jak reklama w formie obrazu cyfrowego, rzutniki, gra dźwięku i świateł. – Rozmawiano również o korzyściach, jakie mogą przynieść roboty, które za pomocą komend pomogą klientowi zrobić zakupy – wyjaśnia Dziarek. – Bardziej tradycyjne spojrzenie na retail można było odnaleźć na stoiskach przybliżających zagadnienia z obszaru shopfittingu lub designu. Chociaż również i one skupiały się na nowych technologiach – podsumowuje reprezentant Ergo Store.
Przypomnijmy, że we wrześniu Ergo Store odwiedziło również inne targi brażowe – berlińskieBread&Butter, o którym więcej możecie przeczytać w artykule: Ergo Store na Bread&Butter 2016 w Berlinie. O kolejnych imprezach z udziałem Ergo Store będziemy informować na bieżąco!
(zdjęcie: www.parisretailweek.com)
30.01.2025
Sklep w formacie shop-in-shop w belgijskim mieście Charleroi dołączył do listy naszych produkcji dla odzieżowej marki z Niemiec.
23.01.2025
Głównym założeniem gospodarki cyrkularnej jest minimalizacja odpadów oraz maksymalne wykorzystanie zasobów poprzez ponowne użycie, recykling i odnawianie produktów. W jaki sposób można zastosować cyrkularne zasady w handlu detalicznym?