23.05.2017
Kolejna edycja londyńskich targów retail za nami. Podczas Retail Design Expo w hali Olympia nie mogło zabraknąć firmy Ergo Store.
Retail Design Expo to impreza, którą przedstawiciele zawodów związanych z branżą retail, visual merchandisingiem i brandingiem wpisali w swoje kalendarze już po raz trzeci. Zwiedzający mieli okazję zapoznać się z ofertą niemal 300 wystawców, a także wziąć udział w ponad 70 bezpłatnych konferencjach oraz panelach dyskusyjnych i warsztatach. Chętnych, zarówno wśród wystawców, prelegentów, jak i gości, nie brakowało.
„Retail Design Expo tworzy dla nas olbrzymią, wspaniałą przestrzeń do prezentacji tego, co oferujemy” – mówił podczas targów Phil Day, szef The Global Association for Marketing-at-Retail (POPAI), międzynarodowej organizacji zrzeszającej firmy zajmujące się marketingiem w miejscu sprzedaży.
Na tegorocznych targach nie zabrakło przedstawicieli takich marek, jak John Lewis, Ben &Jerry’s, H&M, Dulux czy Boots.
W trakcie wykładów, prelegenci poruszali takie kwestie, jak wykorzystanie neuromarketingu w pozyskiwaniu wiedzy na temat zachowań konsumenckich w trybie real time, zastosowanie visual merchandisingu w odbiorze marki, innowacyjne formy partnerstwa w branży retail, branding sensoryczny, zrównoważone projektowanie przestrzeni handlowej czy przyzwyczajenia konsumentów z pokolenia millenialsów.
Tłumy ściągnęła wystawa główna w The Designer Pavilion, sporym zainteresowaniem cieszyła się również towarzysząca targom trzecia edycja Retail Design Student Awards. Równolegle z targami odbywały się także Retail Business Technology Expo oraz Retail Digital Signage Expo.
– Targi odwiedziło o wiele więcej gości, niż podczas poprzedniej edycji, co jest dowodem na ich silniejszą pozycję – mówi Paweł Dziarek, New Business Director Ergo Store, obecny na targach w Londynie. Jak zaznacza Dziarek, podobnie jak rok temu, zdecydowanie postawiono na prezentację trendów technologicznych, jak najnowsze rozwiązania z zakresu reklam wizualnych.
Zapraszamy do obejrzenia wideorelacji z targów:
Do zobaczenia na Retail Design Expo w maju 2018 roku!
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.