Ergo Store kolejny raz wzięło udział w jednych z najważniejszych targów mody w Europie. Nasza firma przygotowała stoisko dla marki More&More. Berlińska impreza była też okazją do licznych spotkań, obserwacji i inspiracji.
Rozrastające się z edycji na edycję wydarzenie odbywa się na terenie ExpoCenter City w Berlinie, udostępniając wystawcom 45,5 tys. metrów kwadratowych powierzchni. W dniach 16-18 stycznia 2018 r. przestrzeń tę zagospodarowały bardziej lub mniej znane marki odzieżowe, które prezentowały swoje najnowsze kolekcje. Znalazło się też miejsce dla nowych projektantów i start-upów.
Jednym ze stałych bywalców Panoramy jest specjalizująca się w damskiej odzieży, niemiecka marka odzieżowa More&More. Po raz kolejny mieliśmy okazję przygotować dla niej stoisko na targi. Cieszymy się, że nasza współpraca z More&More przy okazji berlińskiego wydarzenia staje się już niemal tradycją. Stoiska poszczególnych firm odzieżowych były ciekawym polem do obserwacji i inspiracji. Pomysłowe wykorzystanie rozmaitych materiałów, kształtów i kolorów po raz kolejny udowodniło, że w branży modowej forma ekspozycji kolekcji jest równie istotna co sam produkt.
Panorama Berlin to największe i najbardziej liczące się targi modowe na terenie niemieckojęzycznych krajów oraz jedne z najważniejszych w Europie. Styczniowa edycja odbywała się pod hasłem „Shaping identities”. Trzymając rękę na pulsie najnowszych trendów, organizatorzy przygotowali specjalną sekcję poświęconą zastosowaniu nowoczesnych technologii w branżach retail i fashion. Pod hasłem „Fashion tech solutions” dyskutowano m.in. o relacjach między handlem online i offline oraz mobilnych płatnościach.
Kolejna edycja Panorama Berlin już w lipcu. Na pewno nie zabraknie na niej firmy Ergo Store. Do zobaczenia!
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.