Na liście produkcji znajdują się salony Sinsay w miastach Travnik, Tuzla oraz Kakajn, a także salon Cropp w Tuzli.
Obecnie Grupa LPP otwiera najwięcej nowych sklepów pod marką Sinsay. Większość naszych ostatnich projektów w Bośni i Hercegowinie to właśnie salony tej marki, które zostały otwarte w lipcu 2024 roku.
Największą powierzchnię – 852 m kw. ma salon w mieście Tuzla, zlokalizowany w centrum handlowym Omega. Historia liczącej ponad 70 tys. mieszkańców Tuzli sięga XV wieku, obecnie miasto pełni rolę ważnego ośrodka górniczego i przemysłowego.
Nasza firma zajmowała się produkcją mebli sklepowych, ich transportem oraz montażem, który zakończyliśmy 24 lipca 2024 r. Sklep został otwarty tydzień później.
Również 31 lipca pierwsi klienci mogli odwiedzić salon Sinsay w kilkunasto tysięcznym mieście Kakanj, w środkowej Bośni. Sklep znajdziemy w centrum handlowym Belamionix – to dobrze znana w Bośni sieć, która oprócz prowadzenia obiektów handlowych i stacji benzynowych, zajmuje się również dystrybucją i importem produktów sprzedawanych pod własną marką.
Powierzchnia sklepu Sinsay w Kakanj wynosi 555 mkw, nasza firma zajmowała się produkcją mebli, transportem oraz montażem, który zakończyliśmy 22 lipca.
Listę nowych produkcji dla marki Sinsay w Bośni zamyka salon w 15-tysięcznym mieście Travnik, w środkowej części kraju. Liczący 570 mkw sklep przy ul. Staničnej został otwarty 18 lipca, a Ergo Store zajmowało się produkcją mebli, transportem oraz montażem, który ukończyliśmy 9 lipca 2024 roku.
Tuzlę, w której otworzyliśmy jeden ze sklepów Sinsay, odwiedziliśmy już kilka miesięcy wcześniej, kiedy przygotowywaliśmy salon innej marki z portfolio LPP – Cropp.
Sklep tej marki został otwarty 8 maja 2024 w centrum handlowym należącym do znanej bośniackiej sieci – Bingo. Oprócz salonu Cropp, w Bingo w Tuzli, klienci mogą wybierać wśród produktów takich marek jak Tom Tailor, S.Oliver, Terranova, czy należących do grupy Inditex – Zara, Pull & Bear, Stradivarius i Bershka. Montaż przygotowanych przez nas mebli zakończyliśmy 25 kwietnia.
Od 2022 r. intensywnie pracujemy na Bałkanach przygotowując sklepy wszystkich marek grupy LPP. To efekt strategii trójmiejskiej firmy, która zakłada intensywną ekspansję w południowej i południowo-wschodniej Europie. W tym roku przygotowywaliśmy już m.in. sklepy Mohito w Serbii i Słowenii, a także salony Sinsay w Serbii czy Bośni i Hercegowinie.
Na przestrzeni lat dla grupy LPP prowadziliśmy projekty również w takich krajach jak Wielka Brytania, Węgry, Niemcy, Rumunia, Finlandia, Grecja, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Słowacja i Polska.
26.09.2024
Przestrzeń sklepu stacjonarnego to nie tylko miejsce sprzedaży produktów. To wizytówka marki, element budujący doświadczenia klientów oraz kluczowy czynnik wpływający na wyniki sprzedażowe.
19.09.2024
Wygląd i wyposażenie przestrzeni komercyjnych ulega w ostatnich latach znaczącym zmianom, które są odzwierciedleniem panujących obecnie trendów. Prześledźmy te zmiany na przykładzie marki odzieżowej Sinsay z portfolio naszego stałego klienta - grupy LPP.