Nasz stały klient, grupa LPP, rozpoczął działalność na kolejnym zagranicznym rynku. Trójmiejska firma otworzyła w Bośni i Hercegowinie sklepy pięciu swoich marek – wszystkie zostały przygotowane przez Ergo Store.
Sklepy Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp i House o łącznej powierzchni 6 tys. m kw. mieszczą się w Banja Luce w nowo otwartym centrum handlowym Delta Planet. Obiekt jest dostępy dla klientów od 21 marca. Jego powierzchnia wynosi 62,5 tys. m kw., a wewnątrz znajdziemy ok. 100 sklepów, w przypadku kilku marek są to debiuty na bośniackim rynku. Debiutantem jest m.in. nasz klient, grupa LPP, który zdecydował się wprowadzić na bośniacki rynek wszystkie swoje marki – Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp oraz House. To efekt strategii trójmiejskiej spółki, która zakłada nacisk na rozwój sklepów w Europie Południowo-Wschodniej. Liczba salonów LPP w krajach bałkańskich przekroczyła już setkę. Jako firma dbająca o ekologiczne podejście do mody, LPP chce podbić gusta bośniackich klientów m.in. ubraniami wykonanymi z przyjaznych dla otoczenia materiałów.
W centrum Delta Planet swój sklep prowadzi ponadto inny nasz klient – Levi’s, a także m.in. H&M oraz hiszpańska grupa Inditex, obecna z markami Pull&Bear, Bershka i Stradivarius.
Nasza firma była odpowiedzialna za przygotowanie pakietu pięciu sklepów LPP. Do naszych zadań należała produkcja mebli, ich transport oraz montaż, który przeprowadziliśmy w pierwszej połowie marca. Warto zaznaczyć, że salon Sinsay przygotowaliśmy po raz pierwszy zgodnie z odświeżonym konceptem, którego założeniem jest m.in. tworzenie zrównoważonego tła dla dużej ilości kolorowej odzieży i budowanie klimatu kojarzonego z młodością, lekkością i zmiennością. Sklepy Mohito, Sinsay i Cropp zostały otwarte w marcu, w kolejnym miesiącu dołączyły do nich Reserved i Sinsay.
Bośnia i Hercegowina to już 24 zagraniczny rynek, na którym obecna jest grupa LPP i kolejny, na którym mieliśmy okazję pracować z naszym stałym klientem. Wspierając międzynarodową ekspansję trójmiejskiej firmy, odwiedziliśmy już takie kraje jak Rosja, Niemcy, Serbia czy Węgry. Przygotowaliśmy m.in. flagowy salon Reserved w Berlinie, a także dwa salony tej marki w Budapeszcie.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.