Zakończył się jeden z największych projektów Ergo Store dla grupy LPP. Salony pięciu marek trójmiejskiej firmy w centrum handlowym Mall of Tripla w Helsinkach są już otwarte dla klientów.
Pierwszy etap projektu, który obejmował produkcję sklepów Reserved i Mohito opisywaliśmy już na naszym blogu. W drugim etapie przygotowaliśmy sklepy Sinsay, Cropp i House. Zajmują one łącznie 2 843 m kw., podczas gdy powierzchnia wszystkich wyprodukowanych przez nas sklepów LPP wynosi ponad 6,5 tys. m kw. Podobnie jak w w pierwszym etapie, ekipa Ergo Store była odpowiedzialna za produkcję mebli, a następnie ich transport oraz montaż, który przeprowadziliśmy we wrześniu 2019 r. Wszystkie pięć sklepów LPP zostało otwartych 17 października 2019.
Mall of Tripla to największe, nowo otwarte centrum handlowe w Finlandii. Obiekt mieści się w samym centrum Helsinek. W promieniu zaledwie 1 km od centrum zlokalizowane są kluczowe miejsca na mapie stolicy Finlandii, które przyciągają około 3,6 miliona odwiedzających rocznie: Hartwall Arena, Helsinki Expo and Convention Centrum, Stadion Olimpijski oraz park rozrywki Linnanmäki. Wśród innych najemców centrum znajdziemy takie marki jak Skechers, H&M, Vero Moda czy Mango. Galeria handlowa została zaprojektowana w duchu zrównoważonego rozwoju biznesu. 1/3 powierzchni dachów zajmują tereny zielone. Dodatkowo centrum wyposażone jest w system zbierania wody deszczowej, co oznacza ok. 40% mniejsze zużycie czystej wody niż w porównywalnych obiektach.
Finlandia jest 25. rynkiem, na którym swoje produkty sprzedaje LPP. Decyzja o wejściu do tego kraju okazała się strzałem w dziesiątkę. Jak poinformowała trójmiejska firma, po otwarciu sklepów, Finowie kupowali średnio 1277 sztuk odzieży na godzinę. To najlepszy wynik w historii debiutów LPP na zagranicznych rynkach. Cieszymy się, że mogliśmy mieć swój udział w tym sukcesie.
Finlandia to kolejny kraj, w którym mieliśmy okazję pracować z naszym stałym klientem. Wiosną tego roku przygotowaliśmy pierwsze sklepy LPP w Bośni i Hercegowinie. Wspierając międzynarodową ekspansję trójmiejskiej firmy, pracowaliśmy dotychczas również w takich krajach jak Rosja, Niemcy, Serbia, Słowacja, Czechy, Bułgaria, Węgry, a także Zjednoczone Emiraty Arabskie.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.