Nowy salon marki z grupy LPP wyprodukowaliśmy wiosną 2023 r. w centrum handlowym Iulius Mall w Jassy – 300-tysięcznym mieście w historycznym regionie Mołdawii.
Powierzchnia przygotowanego przez nas sklepu to 305 m kw., co sytuuje go w gronie salonów średniej wielkości.
Przygotowując sklep stacjonarny o takiej powierzchni, warto zwrócić uwagę na kilka czynników, dzięki którym punkt handlowy może stać się bardziej atrakcyjny dla klientów:
Sklepy średniej wielkości powinny łączyć zalety zarówno małych, jak i dużych sklepów, dostarczając klientom atrakcyjny wybór produktów w przyjemnej i wygodnej atmosferze.
Na atmosferę zakupów w nowym sklepie Cropp wpływa z pewnością centrum handlowe, w którym zlokalizowany jest salon. Iulius Mall cenione jest m.in. za bogatą ofertę sklepów i rozrywki. To drugie największe centrum handlowe w Rumunii i pierwsze poza Bukaresztem. Można zrobić tu zarówno zakupy spożywcze, jak i odzieżowe, kupić sprzęt AGD, skorzystać z oferty kawiarni i restauracji lub spędzić wolny czas w kinie. Oferta sklepów odzieżowych obejmuje takie marki jak min. Sinsay i Mohito z grupy LPP; Bershka, Zara, Pull & Bear z grupy Inditex; specjalizującą się w produkcji damskiej bielizny turecką Penti; czy popularną w Europie włoską markę Terranova.
Zakres prac Ergo Store w centrum handlowym Iulius Mall obejmował produkcję mebli sklepowych do salonu Cropp, transport oraz montaż, który zakończyliśmy 29 kwietnia 2023 r. Sklep został otwarty 15 maja.
Dla grupy LPP pracowaliśmy w Rumunii po raz pierwszy w 2020 r. przygotowując, w trudnym okresie globalnej pandemii COVID-19, sklep Cropp w mieście Ploiești. Wśród innych naszych projektów w tym kraju, warto wymienić m.in. sklep Levi’s w Bukareszcie (2018), czy salon CCC w Sybinie (2018).
W gronie marek odzieżowych, dla których dotychczas pracowaliśmy znalazły się również m.in. Dockers, Wrangler / Lee, Etam, Palmers czy More & More.
Z trójmiejską firmą LPP współpracujemy od wielu lat, przygotowując sklepy wszystkich marek z portfolio (Sinsay, Reserved, Cropp, House, Mohito) w takich krajach jak Węgry, Niemcy, Finlandia, Słowacja, Czechy, Rumunia, Bułgaria, Chorwacja, Serbia i Polska.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.