Nowy salon marki z grupy LPP wyprodukowaliśmy wiosną 2023 r. w centrum handlowym Iulius Mall w Jassy – 300-tysięcznym mieście w historycznym regionie Mołdawii.
Powierzchnia przygotowanego przez nas sklepu to 305 m kw., co sytuuje go w gronie salonów średniej wielkości.
Przygotowując sklep stacjonarny o takiej powierzchni, warto zwrócić uwagę na kilka czynników, dzięki którym punkt handlowy może stać się bardziej atrakcyjny dla klientów:
Sklepy średniej wielkości powinny łączyć zalety zarówno małych, jak i dużych sklepów, dostarczając klientom atrakcyjny wybór produktów w przyjemnej i wygodnej atmosferze.
Na atmosferę zakupów w nowym sklepie Cropp wpływa z pewnością centrum handlowe, w którym zlokalizowany jest salon. Iulius Mall cenione jest m.in. za bogatą ofertę sklepów i rozrywki. To drugie największe centrum handlowe w Rumunii i pierwsze poza Bukaresztem. Można zrobić tu zarówno zakupy spożywcze, jak i odzieżowe, kupić sprzęt AGD, skorzystać z oferty kawiarni i restauracji lub spędzić wolny czas w kinie. Oferta sklepów odzieżowych obejmuje takie marki jak min. Sinsay i Mohito z grupy LPP; Bershka, Zara, Pull & Bear z grupy Inditex; specjalizującą się w produkcji damskiej bielizny turecką Penti; czy popularną w Europie włoską markę Terranova.
Zakres prac Ergo Store w centrum handlowym Iulius Mall obejmował produkcję mebli sklepowych do salonu Cropp, transport oraz montaż, który zakończyliśmy 29 kwietnia 2023 r. Sklep został otwarty 15 maja.
Dla grupy LPP pracowaliśmy w Rumunii po raz pierwszy w 2020 r. przygotowując, w trudnym okresie globalnej pandemii COVID-19, sklep Cropp w mieście Ploiești. Wśród innych naszych projektów w tym kraju, warto wymienić m.in. sklep Levi’s w Bukareszcie (2018), czy salon CCC w Sybinie (2018).
W gronie marek odzieżowych, dla których dotychczas pracowaliśmy znalazły się również m.in. Dockers, Wrangler / Lee, Etam, Palmers czy More & More.
Z trójmiejską firmą LPP współpracujemy od wielu lat, przygotowując sklepy wszystkich marek z portfolio (Sinsay, Reserved, Cropp, House, Mohito) w takich krajach jak Węgry, Niemcy, Finlandia, Słowacja, Czechy, Rumunia, Bułgaria, Chorwacja, Serbia i Polska.
17.10.2024
Generacja Z, czyli osoby urodzone po 1995 r., systematycznie zwiększa swoją siłę nabywczą, stając się ważną grupą dla niektórych producentów. Jak zatem dostosować wygląd sklepu do potrzeb tej generacji?
10.10.2024
Sklepy w prestiżowych domach towarowych Galeries Lafayette w Strasbourgu oraz Printemps w Rennes to nowe projekty Ergo Store dla marki Dockers we Francji.