24.11.2021
Za nami nowa produkcja dla grupy LPP w Rosji. Tym razem przygotowaliśmy sklep Reserved w Petersburgu. To już kolejny salon flagowej marki z portfolio LPP przygotowany przez nas w tym rosyjskim mieście.
Nowy sklep Reserved zlokalizowany jest w centrum handlowym The Grand Canyon przy ulicy Engelsa Ave.,154 w Petersburgu. Dom towarowy oferuje duży wybór sklepów – znajdziemy tam takie marki jak: Vero Moda, Ecco, Puma, Converse, Esprit, Next, Adidas i wiele innych.
The Grand Canyon to jedna z ulubionych galerii handlowych mieszkańców Petersburga. Cieszy się dużą popularnością ze względu na bogatą ofertę rozrywkowo-kulturalną. Samo miasto jest zaś drugim po Moskwie ośrodkiem miejskim, ale też kulturalną stolicą całego państwa.
Petersburg rozlokowany jest na 42 wyspach, które połączone są ponad 300 mostami. Pomiędzy wyspami znajduje się sieć rzek i kanałów, którymi można pływać łodziami i łódkami. Stąd często Sankt Petersburg nazywany jest Wenecją Północy. Miasto jest licznie odwiedzane przez turystów.
Zakres prac ekipy Ergo Store przy przygotowywaniu salonu Reserved w Petersburgu obejmował produkcję mebli sklepowych oraz ich dostawę. Montaż sklepu trwał od 4 do 25 września 2021 r., oficjalne otwarcie odbyło się 1 października.
Sklep Reserved zajmuje 2084 m kw. To imponująca powierzchnia, choć mniejsza niż w przypadku salonu Reserved w Peteresburgu w Centrum Handlowym „Galeria” – naszej produkcji z 2020 r. – powierzchnia sklepu w „Galerii” wynosi 2425 m kw. i jest to jeden z największych salonów Reserved w Rosji.
Najnowszy sklep Reserved został wyprodukowany zgodnie z aktualnym konceptem wnętrz marki. Salon jest jasny i przestronny. Został wyposażony w efektowne oświetlenie, co nadaje mu nowoczesnego charakteru.
Rosja to stała lokalizacja naszych produkcji dla grupy LPP. W ubiegłym roku przygotowaliśmy m.in. sklepy Reserved, Cropp i House w Jekaterynburgu, salon Cropp w Czelabińsku, a także sklepy Reserved, Cropp i Sinsay w Petersburgu i Rostowie nad Donem. Z LPP mieliśmy okazję współpracować również m.in. na terytorium Węgier, Niemiec, Finlandii, Słowacji, Czech, Rumunii, Serbii, Białorusi, Bośni i Hercegowiny i Polski.
09.01.2025
Rozwój technologii, rosnące znaczenie zrównoważonego rozwoju oraz zmieniające się preferencje klientów to najważniejsze czynniki, które kształtują przyszłość handlu detalicznego. Prezentujemy główne trendy, wyzwania i możliwości, które mogą wpłynąć na branżę w 2025 roku.