Salon, który w całości został przygotowany przez naszą firmę, mieści się w stolicy greckiej Krety – Heraklionie. Taka lokalizacja to wynik strategii właściciela marki – grupy LPP, zakładającej ekspansję na rynkach Europy Południowo-Zachodniej.
Otwarty 27 stycznia 2023 r. sklep Sinsay w stolicy greckiej wyspy Kreta to lokal o powierzchni ponad 1 tys. mkw. Dwupoziomowy salon znajduje się w centrum handlowym Talos Plaza. To największe takie centrum na Krecie o powierzchni użytkowej 9.000 m2, którego oferta łączy rozrywkę, wypoczynek, rozrywkę i zakupy. Klienci mogą kupić tu produkty takich marek jak Bata, Peacocks, czy OVS. O atrakcyjności miejsca decyduje nie tylko bogaty wybór towarów, ale też usytuowanie w pobliżu morskiego wybrzeża. Nadmorskie położenie Heraklionu wpłynęło na to w jaki sposób transportowaliśmy sklepowe meble – wykorzystaliśmy do tego celu tamtejszy port, gdzie prowadziliśmy przeładunek na mniejsze samochody. W ramach projektu, oprócz transportu byliśmy odpowiedzialni za produkcję mebli i wyposażenia sklepu, a także montaż, który przeprowadziliśmy w dn. 7-15 stycznia 2023 r.
Zmiany w globalnej gospodarce spowodowały, że trójmiejska firma LPP przekierowała swoje działania biznesowe w stronę Europy Południowo-Zachodniej, otwierając w 2023 r. pierwsze salony Sinsay nie tylko w Grecji, ale również we Włoszech. “Rynek włoski traktujemy jako przyszłościowy […]. Takim obszarem jest też Grecja. Jesteśmy przekonani, że dostępność oferty zarówno w kanale e-commerce jak i w sprzedaży tradycyjnej przyczyni się do wzmocnienia naszej pozycji na Bałkanach, które już od kilku lat pozostają dla nas jednym z najważniejszych regionów” – tłumaczy Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP. Dodajmy, że trójmiejska firma planuje jeszcze w tym roku otworzyć kolejne sklepy Sinsay w Mediolanie, a także w greckich Salonikach czy Atenach.
To była już nasza kolejna współpraca z trójmiejską firmą w ramach ekspansji na nowe rynki. Wcześniej byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie pierwszych salonów LPP w Finlandii, a także w Bośni i Hercegowinie. Na przestrzeni lat, prowadząc projekty dla trójmiejskiej firmy, odwiedzaliśmy też takie kraje jak Węgry, Niemcy, Czechy, Rumunia, Bułgaria, Bośnia i Hercegowina, czy Chorwacja.
Foto: neamatia.gr
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.