09.06.2022
Ostatnie miesiące to dla nas czas intensywnej pracy na Bałkanach, gdzie przygotowujemy nowe sklepy dla grupy LPP. Po projektach w Chorwacji i Bośni Hercegowinie, przyszedł czas na Serbię. W stolicy kraju, Belgradzie wyprodukowaliśmy nowy sklep Sinsay.
Nasz zespół pracował w parku handlowym AVA Shopping Park, zlokalizowanym na południowo-zachodnich przedmieściach stolicy Serbii, ok. 10 km od centrum. Park mieści się w bezpośrednim sąsiedztwie salonu IKEA, która jest jednocześnie głównym inwestorem retail parku – na budowę obiektu szwedzka firma przeznaczyła 50 milionów EURO. Park, który został otwarty 26 maja 2022 r., na powierzchni 30 tys. m kw. oferuje produkty popularnych marek modowych i sportowych, takich jak Converse, Adidas, Puma, Nike, LC Waikiki, czy Lacoste.
Od momentu otwarcia, klienci AVA Shopping Park, mogą też robić zakupy w sklepie Sinsay. Jego powierzchnia wynosi 989 m kw, a zespół Ergo Store odpowiedzialny był za produkcję mebli, transport oraz montaż, który przeprowadziliśmy w dn. 3-9 maja 2022 r.
Sinsay to marka z portfolio grupy LPP, która może się obecnie pochwalić największym przyrostem powierzchni handlowej. Wiele nowych sklepów Sinsay powstaje właśnie w parkach handlowych, które coraz bardziej zyskują na popularności kosztem dużych galerii. Ceny wynajmu powierzchni w retail parkach są niższe niż galeriach handlowych w centrach miast, co dla właścicieli marek jest dodatkową zachętą do otwierania sklepów.
W ostatnim czasie mieliśmy przyjemność wyprodukować kilka sklepów Sinsay w parkach handlowych w mniejszych polskich miastach takich jak Legnica, Knurów, czy Puławy. Często wyjeżdżaliśmy też na Bałkany, przygotowując nowe sklepy Sinsay m.in. w stolicy Chorwacji, Zagrzebiu, stolicy Bośni i Hercegowiny – Sarajewie, a także w bośniackich miastach, takich jak Gracanica, Zenica, czy Cazin.
Nasza współpraca z grupą LPP trwa od lat. W tym czasie przygotowywaliśmy sklepy wszystkich marek grupy w różnych rodzajach obiektów handlowych – zarówno w galeriach i parkach handlowych, jak i na ulicach miast w takich krajach jak Niemcy, Węgry, Finlandia, Słowacja, Czechy, Bułgaria, Rumunia, Serbia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina oraz Polska.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.