Ukończyliśmy pracę nad czterema sklepami z portfolio grupy LPP. W położonym w azjatyckiej części Rosji, Jekaterynburgu przygotowaliśmy sklepy Reserved oraz Mohito, a także salony marek kierowanych do młodszych klientów – Cropp i House.
Liczący 1,3 mln mieszkańców, Jekaterynburg położony jest po wschodniej stronie środkowego Uralu. W 2019 r. przygotowaliśmy tu już sklepy Reserved, Cropp oraz House w galerii handlowej Grinvich. Tym razem nasze produkcje mieszczą się w domu handlowym VEER. To centrum handlowo-rozrywkowe o powierzchni 120 000 m kw. Ciekawy architektonicznie obiekt, charakteryzuje m.in. duża ilość wejść, do których prowadzą specjalnie przygotowane deptaki. Wewnątrz można poruszać się korytarzami z przeszklonym dachem, dzięki czemu klienci mogą czuć się tu jak na otwartej przestrzeni.
Zakres prac naszego zespołu obejmował produkcję mebli oraz ich transport. Cztery salony grupy LPP zajmują łącznie powierzchnię 3 866 m kw. Montaż zakończył się 1 września 2021 r. Oficjalne otwarcie sklepów nastąpiło 10 września.
Z Grupą LPP współpracujemy z powodzeniem od lat. Projektujemy sklepy zgodnie z konceptem poszczególnych marek, zajmujemy się kompleksowym przygotowaniem mebli, ich transportem oraz montażem.
Cztery sklepy w Jeketerinburgu to nasza kolejna w tym roku rosyjska produkcja dla trójmiejskiej firmy. Na początku tego roku zrealizowaliśmy m.in. sklep Cropp w Togliattii oraz salon Sinsay w Moskwie. Do tej pory przygotowaliśmy ponadto m.in. sklepy Reserved, Cropp i Sinsay w Petersburgu i Rostowie nad Donem. W poprzednich latach mieliśmy okazję również pracować m.in. w Moskwie, Krasnodarze, jak również w odległych lokalizacjach, takich jak Irkuck we wschodniej Syberii, czy Barnauł w Kraju Ałtajskim.
07.06.2023
Outlety są popularne na całym świecie, oferują klientom możliwość zakupu wysokiej jakości produktów w obniżonych cenach. Jest to niezwykle kuszące dla osób, które chcą oszczędzać, nie rezygnując z jakości.
31.05.2023
Sklepy stacjonarne, które chcą utrzymać swoją konkurencyjność, coraz częściej wykorzystują innowacyjne rozwiązania, takie jak rozszerzona rzeczywistość (AR) i wirtualna rzeczywistość (VR), aby zapewnić swoim klientom unikalne i interaktywne doświadczenia zakupowe.