25.02.2019
To kolejny sklep Etam w Warszawie, a jednocześnie kolejna produkcja Ergo Store dla francuskiego producenta bielizny.
Salon mieści się na parterze Złotych Tarasów – jednego z najbardziej rozpoznawalnych i najnowocześniejszych centrów handlowych w Polsce. Galeria zlokalizowana jest w ścisłym centrum Warszawy tuż przy dworcu kolejowym oraz Pałacu Kultury i Nauki. Wewnątrz znajdziemy ponad 200 sklepów rozmieszczonych na 5 poziomach. Wśród najemców są inni nasi klienci – grupa LPP, który prowadzi tutaj salony wszystkich swoich pięciu marek: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, a także CCC, Levi’s i LEE Wrangler. Odwiedzający centrum Złote Tarasy mogą ponadto zrobić zakupy w sklepach wielu popularnych producentów, takich jak Zara, Pull&Bear, H&M czy Promod.
Powierzchnia nowego flagowego salonu Etam z bielizną dzienną i nocną, odzieżą sportową, strojami kąpielowymi i akcesoriami wynosi 169 m kw. Nasza firma była odpowiedzialna za produkcję mebli, transport oraz montaż, który został przeprowadzony w połowie lutego. Otwarcie sklepu odbyło się 25 lutego. Warto zaznaczyć, że ze względu na restrykcyjne normy przeciwpożarowe obowiązujące w Centrum Handlowym Złote Tarasy do produkcji mebli wykorzystaliśmy meble o podwyższonej klasie trudnopalności.
Sklep w Złotych Tarasach to 26 lokalizacja marki Etam w Polsce – jednego z europejskich liderów w branży bielizny damskiej, który w ostatnich latach pracuje również intensywnie nad rozwojem linii ubrań i akcesoriów sportowych. Nasza firma ma już w portfolio salony tej marki przygotowane w innych europejskich miastach, m.in. w 2018 roku wyprodukowaliśmy dwa salony Etam w Petersburgu.
29.05.2025
Sklep stacjonarny powinien zapewnić dziś bogate doświadczenie zakupowe, wykraczające poza zwyczajny kontakt z produktami. W takim sklepie meble przestają być jedynie funkcjonalnymi elementami ekspozycji - stają się multisensorycznymi punktami kontaktu z marką, angażującymi wszystkie zmysły klientów.
22.05.2025
W erze popularności zakupów online, fizyczne sklepy przechodzą zmiany. Jednym z kierunków jest ewolucja w kierunku przestrzeni społecznych, gdzie klienci mogą się spotykać i nawiązywać relacje. Ten trend wymaga zupełnie nowego podejścia do projektowania mebli sklepowych i elementów wyposażenia.