30.03.2021
Wyjątkowa lokalizacja – bulwar Saint Germain w Paryżu i wyjątkowy klient – ulubiona marka studentów prestiżowych uczelni – Gant. Przypominamy nasz projekt z jesieni 2019 r., kiedy przygotowaliśmy flagowy salon Gant w sercu stolicy Francji.
W 2019 r. amerykańska marka świętowała 70. urodziny, a otwarcie flagowego salonu w Paryżu było elementem strategii, mającej na celu wzmocnienie pozycji i rozpoznawalności w kraju nad Sekwaną.
Gant znany jest m.in. z wysokiej jakości koszul – przez wiele lat był to jedyny asortyment i tym samym wizytówka firmy. Dopiero po jakimś czasie zdecydowano się rozszerzyć oferowany towar o takie produkty jak spodnie chino, koszulki polo, t-shirty, a także dodatki – okulary czy perfumy. Produkty Gant chętnie noszą studenci prestiżowych uczelni. W każdej z kolekcji oferowane są koszule wykonane we współpracy z elitarnym uniwersytetem Yale.
Wnętrze sklepu Gant przy bulwarze Saint Germain, za przygotowanie którego odpowiadała m.in. nasza firma, utrzymane jest w naturalnych kolorach, co pozwoliło lepiej wyeksponować odzieżowe kolekcje. Istotną rolę odgrywają zabudowy ścienne, do wykończenia których wykorzystaliśmy naturalne materiały, takie jak fornir dębowy oraz lity dąb. Uwagę zwraca też wykonana przez naszą firmę szara obudowa słupa z podświetlanym logotypem. Całkowita powierzchnia salonu to 150 m kw.
Zachęcamy, aby osobiście przekonać się jak prezentuje się koncept wnętrz marki Gant. Przy okazji wizyty w Paryżu i pobytu na reprezentacyjnej Saint Germain, zapraszamy do odwiedzenia parteru kamienicy pod numerem 174.
24.04.2025
Marzec i kwiecień 2025 przyniosły kolejną serię produkcji Ergo Store dla marki More & More w Niemczech. Tym razem pracowaliśmy w miastach Bawarii i Dolnej Saksonii, takich jak Augsburg, czy Rosenheim.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.