19.11.2016
Projektując salon handlowy, z reguły najwięcej czasu poświęcamy aspektom praktyczności i funkcjonalności. Warto jednak pamiętać, że wyposażając sklep, mamy również szansę wzmocnić świadomość marki.
Inteligentny shopfitting buduje rozpoznawalność marki. Bez względu na branżę, dla której shopfitter realizuje projekt, może on stworzyć nie tylko funkcjonalną i atrakcyjną przestrzeń handlową. Dobry shopfitter może również sprawić, że klient zapamięta naszą markę. Żeby zwiększyć szanse powodzenia, warto pamiętać o kilku sprawdzonych metodach.
1. Nazwa na pierwszym planie
Front sklepu to pierwsza rzecz, jaką widzi potencjalny klient. Witryna salonu handlowego nie może być dezorientująca czy chaotyczna. Pamiętajmy, żeby projektując witrynę dobrze wyeksponować naszą nazwę. Nie zapominajmy, że w środku sklepu również nie powinno zabraknąć dobrze wyeksponowanego logotypu marki. Odpowiednie oznakowanie jest równie ważne na zewnątrz, jak i wewnątrz salonu handlowego.
2. Marka ma swój kolor, wzór i kształt
Podobnie, jak emocje mogą mieć swoje barwy czy zapachy, tak i marka może być rozpoznawalna poprzez charakterystyczne elementy wizualne. Dotyczy to nie tylko doboru koloru ścian czy podłóg, ale i mebli, kas czy materiałów, z których wykonano wnętrze. Każdy z tych aspektów może stanowić część opowieści o marce – opowieści opartej na emocjach.
3. Bądź kreatywny
Żartobliwe memy w Internecie lubią pokazywać, jak wiele różni projekt wprost z deski kreślarskiej od rzeczywistych ludzkich wyborów. Warto więc dać zielone światło swoim pracownikom – ich obserwacje i refleksje (np. na temat zachowań klientów) mogą przynieść materiał na ciekawe, kreatywne rozwiązania, które z powodzeniem zastosujemy w przestrzeni handlowej czy biurowej.
Fundamentem udanego biznesu jest świadomość marki. Efektywny design przestrzeni handlowych wzmacnia rozpoznawalność.
Firma Ergo Store specjalizuje się w produkcji systemów ściennych i mebli wolnostojących i projektowaniu salonów sieciowych. Firma oferuje również transport i montaż. Dzięki rozwiniętemu zapleczu organizacyjnemu oraz doświadczonemu zespołowi projektantów, inżynierów i konstruktorów, Ergo Store może podjąć się także innych zadań w zakresie projektowania i wyposażenia dowolnej przestrzeni handlowej.
30.01.2025
Sklep w formacie shop-in-shop w belgijskim mieście Charleroi dołączył do listy naszych produkcji dla odzieżowej marki z Niemiec.
23.01.2025
Głównym założeniem gospodarki cyrkularnej jest minimalizacja odpadów oraz maksymalne wykorzystanie zasobów poprzez ponowne użycie, recykling i odnawianie produktów. W jaki sposób można zastosować cyrkularne zasady w handlu detalicznym?