Home » Blog » Jak sprawić, żeby wyposażenie sklepu odzwierciedlało charakter marki

19.11.2016

Jak sprawić, żeby wyposażenie sklepu odzwierciedlało charakter marki

Projektując salon handlowy, z reguły najwięcej czasu poświęcamy aspektom praktyczności i funkcjonalności. Warto jednak pamiętać, że wyposażając sklep, mamy również szansę wzmocnić świadomość marki.

Inteligentny shopfitting buduje rozpoznawalność marki. Bez względu na branżę, dla której shopfitter realizuje projekt, może on stworzyć nie tylko funkcjonalną i atrakcyjną przestrzeń handlową. Dobry shopfitter może również sprawić, że klient zapamięta naszą markę. Żeby zwiększyć szanse powodzenia, warto pamiętać o kilku sprawdzonych metodach.

1. Nazwa na pierwszym planie

Front sklepu to pierwsza rzecz, jaką widzi potencjalny klient. Witryna salonu handlowego nie może być dezorientująca czy chaotyczna. Pamiętajmy, żeby projektując witrynę dobrze wyeksponować naszą nazwę. Nie zapominajmy, że w środku sklepu również nie powinno zabraknąć dobrze wyeksponowanego logotypu marki. Odpowiednie oznakowanie jest równie ważne na zewnątrz, jak i wewnątrz salonu handlowego.

2. Marka ma swój kolor, wzór i kształt

Podobnie, jak emocje mogą mieć swoje barwy czy zapachy, tak i marka może być rozpoznawalna poprzez charakterystyczne elementy wizualne. Dotyczy to nie tylko doboru koloru ścian czy podłóg, ale i mebli, kas czy materiałów, z których wykonano wnętrze. Każdy z tych aspektów może stanowić część opowieści o marce – opowieści opartej na emocjach.

3. Bądź kreatywny

Żartobliwe memy w Internecie lubią pokazywać, jak wiele różni projekt wprost z deski kreślarskiej od rzeczywistych ludzkich wyborów. Warto więc dać zielone światło swoim pracownikom – ich obserwacje i refleksje (np. na temat zachowań klientów) mogą przynieść materiał na ciekawe, kreatywne rozwiązania, które z powodzeniem zastosujemy w przestrzeni handlowej czy biurowej.

Fundamentem udanego biznesu jest świadomość marki. Efektywny design przestrzeni handlowych wzmacnia rozpoznawalność.

Firma Ergo Store specjalizuje się w produkcji systemów ściennych i mebli wolnostojących i projektowaniu salonów sieciowych. Firma oferuje również transport i montaż. Dzięki rozwiniętemu zapleczu organizacyjnemu oraz doświadczonemu zespołowi projektantów, inżynierów i konstruktorów, Ergo Store może podjąć się także innych zadań w zakresie projektowania i wyposażenia dowolnej przestrzeni handlowej.

Czytaj również

Jak zmieniają się współczesne ulice handlowe?
zobacz więcej

16.10.2019

Jak zmieniają się współczesne ulice handlowe?

Zmiany we współczesnym handlu związane z dynamicznym rozwojem sprzedaży internetowej wpływają nie tylko kształt współczesnych centrów handlowych,  ale powodują także ewolucję ulic handlowych, zlokalizowanych w centrach dużych miast.

Kolejny sklep Dockersa we Francji przygotowany przez Ergo Store
zobacz więcej

09.10.2019

Kolejny sklep Dockersa we Francji przygotowany przez Ergo Store

Za nami kolejna produkcja w kraju nad Sekwaną dla marki z portfolio grupy Levi Strauss. Wyprodukowany przez Ergo Store sklep znajdziemy w miejscowości Rosny-sous-Bois pod Paryżem.

ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
30-720 Kraków

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies dla prawidłowego działania oraz do celów analitycznych, reklamowych i społecznościowych. Klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” lub kontynuując korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażają Państwo na to zgodę. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza, że będą one zamieszczane automatycznie w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej.
Szczegóły znajdą Państwo w naszej polityce prywatności.