12.01.2016

Jaki był rok 2015 dla Ergo Store?

Liczby to esencja wyników pracy. Co mówią liczby o minionym roku dla Ergo Store? Przygotowaliśmy krótkie podsumowanie.

W rok 2015 weszliśmy bardzo dynamicznie, zajmując się m.in. produkcją mebli na rynek bliskowschodni i niemiecki przy okazji kontynuacji współpracy z naszymi stałymi klientami. Później nie zwalnialiśmy tempa.

Nasze sukcesy

Nasze zeszłoroczne realizacje obejmowały zarówno projekty na terenie zachodniej Europy, w krajach bałtyckich, w rejonie Zatoki Perskiej, ale i w Azji.

Mieliśmy przyjemność pracować zarówno w najpiękniejszych europejskich miastach, jak belgijska Antwerpia, Kopenhaga w Danii czy Amsterdam w Holandii. We Francji wyprodukowaliśmy salony w Paryżu, Lyonie, Montpellier, Cannes i Marsylii. Nasze realizacje znajdują się także w Wielkiej Brytanii: Aberdeen, Bristolu, na słonecznym Półwyspie Iberyjskim: w Sewilli, Barcelonie, Maladze, Saragossie, Lizbonie. Nasi pracownicy realizowali produkcje także w Sztokholmie, Zurychu, Rzymie, Ankarze, Istambule, Atenach, Wenecji. Odwiedziliśmy też Berlin i Drezno, Mannheim i Aachen

Ergo Store produkowało także salony w Abu Dhabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Tbilisi w Gruzji, stolicy Rosji – Moskwie, Aszchabadzie w Turkmenistanie, Erywaniu w Armenii czy w Czelabińsku na Uralu. Pracowaliśmy też w chorwackim Splicie oraz stolicy Łotwy – Rydze.

Realizowaliśmy zarówno firmowe salony, jak i shop-in-shopy (SIS). W sumie, firma Ergo Store wyprodukowała wyposażenie do 182 salonów sprzedaży, o łącznej powierzchni prawie 50 tys. metrów kwadratowych.

Dziękujemy naszym klientom i współpracownikom i mamy nadzieję, że rok 2016 przyniesie dużo nowych wyzwań zawodowych.

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testNeuroestetyka w sklepach stacjonarnych: Jak nauka o mózgu zmienia projektowanie mebli sklepowych?
    zobacz więcej

    08.05.2025

    Neuroestetyka w sklepach stacjonarnych: Jak nauka o mózgu zmienia projektowanie mebli sklepowych?

    Neuroestetyka, interdyscyplinarna dziedzina łącząca neuronaukę z teorią projektowania, zmienia sposób, w jaki tworzymy meble sklepowe w 2025 roku.

    testBiophilic design w sklepach stacjonarnych - blog Ergo Store
    zobacz więcej

    02.05.2025

    Biophilic design w przestrzeniach handlowych: Naturalne elementy poprawiające doświadczenie zakupowe

    W erze zakupów online, fizyczne sklepy muszą zaoferować klientom coś więcej niż tylko produkty – tworzyć niezapomniane doświadczenia. Biophilic design to jeden z trendów, który może zmieniać współczesne przestrzenie handlowe. Na czym polega?

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków