04.05.2023
Polskie marki rosną w siłę w Europie. Doskonałym tego przykładem jest Sinsay z portfolio trójmiejskiej firmy LPP. W mieście Tesanj w Bośni i Hercegowinie przygotowaliśmy dla Sinsay sklep stacjonarny, wyróżniający się ponadprzeciętną powierzchnią.
Współcześni klienci stają się coraz bardziej świadomi i wymagający. Mając do wyboru zakupy na jedno kliknięcie w telefonie, a całodzienną „wycieczkę” na zakupy, często wybierają tę łatwiejszą opcję. Aby przyciągnąć do sklepów stacjonarnych coraz więcej konsumentów warto zadbać o wszelkie możliwe usprawnienia zakupów a przede wszystkim o skrócenie czasu tego procesu. Sklep, który zrealizowaliśmy dla Sinsay jest przestronny i posiada czytelny układ, meble ekspozycyjne są zaprojektowane w taki sposób, aby klient miał swobodę oglądania produktów. Sklep podzielono tematycznie ze względu na przeznaczenie towarów – dla kobiet, dla mężczyzn, dla dzieci oraz dla domu. Wewnątrz znajdziemy również kilka kas, dzięki czemu zakup wybranych produktów jest szybki i przyjemny.
Sklep, który przygotowaliśmy dla marki Sinsay, znajduje się w Tesanj. To mała, miejscowość w Bośni, licząca około 5 tys. mieszkańców, z czego zdecydowaną większość stanowią Boszniacy. Znane przede wszystkim z malowniczej twierdzy, która „góruje” nad miastem – jednej z największych tego typu budowli obronnych w Bośni i Hercegowinie.
Galeria handlowa Mepromex, w której znajduje się sklep Sinsay, jest oddalona od zabytkowej twierdzy o kilka kilometrów. Salon liczy aż 1401 mkw i jest to nasz jeden z największych sklepów zrealizowanych przez nas dla LPP. W zakres naszych obowiązków wchodziła produkcja mebli, transport oraz montaż. Prace montażowe trwały od 17 do 23 lutego 2023 r. Oficjalne otwarcie odbyło się 17 marca. Sklep został wyprodukowany według aktualnej koncepcji wnętrz, której charakterystycznymi elementami są jasne barwy, neutralne kolory oraz minimalizm.
LPP to nasz wieloletni klient, tylko w ostatnim czasie zrealizowaliśmy m.in. sklep Sinsay w greckim Heraklionie, salon Sinsay w serbskiej miejscowości Smedrevo, sklepy dwóch marek LPP w Belgradzie i wiele innych.
Dla LPP prowadziliśmy projekty również w takich krajach jak Węgry, Niemcy, Finlandia, Czechy, Rumunia, Bułgaria, Chorwacja i Polska.
Foto: facebook.com/megamalltesanj/
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.