Listopad 2017 to okres intensywnej współpracy z naszym stałym klientem – marką Levi’s. Nowe produkcje dla legendarnego producenta jeansów to shop in shopy oraz sklepy monobrandowe w Niemczech, Francji, Hiszpanii i w Polsce.
Do końca listopada zakończymy montaż w Hannowerze i Monachium w Niemczech, Badajoz w Hiszpanii, a także w Bordeaux i Montelimar we Francji. Wszystkie wymienione produkcje to shop-in-shopy, z których największą powierzchnię mają sklepy w Monachium i Badajoz. Pierwszy z nich zlokalizowany jest w galerii handlowej Kaufhof, drugi w centrum handlowym El Corte Inglés. Kaufhof to sieć centrów handlowych obecna w największych niemieckich miastach znana z bogatej oferty produktów różnych marek, w tym również segmentu premium takich jak Calvin Klein, Hugo Boss czy Gucci. Z kolei centrum handlowe El Corte Inglés w hiszpańskim Badajoz na 9 kondygnacjach oferuje odzież i dodatki, artykuły sportowe, wyposażenia domu i zabawki.
W końcowej fazie są również dwa projekty dla marki Levi’s we Wrocławiu. Pierwszy z nich to sklep zlokalizowany w Factory Outlet – warto zwrócić na jego powierzchnię, która wynosi aż 225 m2. Drugi to sklep monobrandowy w centrum handlowym Wroclavia – montaż planowany jest na początek grudnia. Przypomnijmy, że we Wroclavii – nowym centum handlowym w stolicy Dolnego Śląska, otwartym w miejscu byłego dworca PKS – wyprodukowaliśmy już pięć sklepów marek z grupy LPP.
Wszystkie sklepy dla marki Levi’s przygotowywane są na szczegółowo opracowanym koncepcie. Do produkcji używamy materiałów takich jak drewno, sklejka, stal i szkło. Ważnymi elementami projektu wnętrz są lustra i podświetlane grafiki. Warto również wspomnieć, że realizacje projektów przestrzeni handlowych sygnowanych marką Levi’s muszą spełniać liczne standardy ekologiczne i zrównoważonego rozwoju, a materiały posiadać odpowiednie ekologiczne certyfikaty.
Nasza współpraca z marką Levi’s ma charakter długofalowy. Na mapie naszych produkcji dla tej marki w 2017 r. znajdziemy takie miasta jak m.in. Rzym, Mediolan, Paryż, Budapeszt, Bukareszt, Glasgow czy Madryt. Większość tych produkcji to shop in shopy, ale są również sklepy monobrandowe. O kolejnych produkcjach będziemy informować.
21.11.2024
Trwałe, dobrze zaprojektowane meble to nie tylko praktyczne korzyści, ale również element budujący wizerunek marki. Jak zatem zadbać o to, by meble do sklepu lub biura zachowały świetny wygląd i funkcjonalność przez długie lata?
14.11.2024
Dzięki naszej długoletniej współpracy z LPP, mieliśmy okazję obserwować i uczestniczyć w ewolucji konceptu sklepów Reserved. W artykule przyjrzymy się, jak zmieniały się sklepy marki na przestrzeni lat i jakie elementy miały wpływ na ich obecny wygląd.