12.09.2018
Nasza współpraca z marką Levi’s owocuje kolejnymi projektami. Wśród nich znalazły się m.in. sklepy w Stuttgarcie w Niemczech, w Gironie w Hiszpanii, a także we francuskiej miejscowości Rosny-sous-Bois.
Wszystkie to shop-in-shopy, przy czym sklep w Stuttgarcie oferuje damską kolekcję legendarnego producenta jeansów, a pozostałe sklepy – ubrania męskie.
SIS w Stuttgarcie jest częścią salonu Peek & Cloppenburg, zlokalizowanego przy Königstraße – głównej ulicy handlowej miasta. Sklep w Gironie mieści się w centrum handlowym El Corte Inglés. To hiszpańska sieć centrów handlowych, oferująca bogaty asortyment produktów, m.in. meble, sprzęt RTV i AGD, artykuły spożywcze, książki i odzież. W centrum w Gironie obecne są zarówno globalne marki odzieżowe takie jak Espirit czy Converse, jak i znane głównie na rynku lokalnym jak Tallaymoda czy Escolá. Sklep we francuskim Rosny-sous-Bois znajduje się zaś w Galerii Lafayette – francuskiej sieci domów towarowych, znanej m.in. z najsłynniejszego domu handlowego Paryża. W domu towarowym w Rosny-sous-Bois znajdziemy m.in. takie marki jak Calvin Klein, Gucci, Prada czy Tommy Hilfiger.
W każdej z wymienionych lokalizacji obejmował produkcję mebli, ich transport oraz montaż. Do produkcji mebli użyliśmy materiałów takich jak drewno, sklejka, stal i szkło. Warto podkreślić, że sklepy sygnowane marką Levi’s muszą spełniać liczne standardy ekologiczne i zrównoważonego rozwoju, a materiały posiadać odpowiednie ekologiczne certyfikaty. Montaże we wszystkich wymienionych sklepach zostały przeprowadzone przez ekipę Ergo Store pod koniec lipca 2018 r.
Nasza współpraca z marką Levi’s ma charakter długofalowy, a wymienione sklepy nie były pierwszymi produkcjami Ergo Store w tych krajach. W naszym portfolio znajduje się m.in. sklep na Polach Elizejskich w Paryżu, a także sklepy wykonane w takich miastach jak m.in. Hannower, Monachium czy Bordeaux. W pierwszym półroczu tego roku przygotowaliśmy też salony we francuskich miastach: Nicea, Toulon i Rouen. Nasza współpraca z marką Levi’s obejmuje ponadto produkcje w takich krajach jak Dania, Włochy, Rumunia, Węgry, Ukraina, Chorwacja, Serbia i Polska. O kolejnych projektach będziemy informować.
17.04.2025
Sklep, który potrafi dostosować się do oczekiwań różnych grup konsumentów, maksymalizuje swój potencjał sprzedażowy i buduje lojalność klientów. W artykule piszemy o różnych aspektach związanych z adaptowaniem przestrzeni do potrzeb różnorodnych grup konsumentów.
10.04.2025
Wybór firmy do produkcji sklepu stacjonarnego w 2025 roku to decyzja, która może wpłynąć na sukces całego przedsięwzięcia. Jak znaleźć partnera, który zapewni najwyższą jakość i sprawną realizację projektu? Sprawdź sześć czynników, które warto wziąć pod uwagę.