02.06.2022

Ergo Store przygotowało kolejny sklep LPP w Bośni i Hercegowinie

Kontynuujemy nasze projekty na Bałkanach dla grupy LPP. Po Sarajewie, Zenicy i Gracanicy, przyszła pora na kolejny sklep marki z portfolio trójmiejskiej grupy. Tym razem była to młodzieżowa marka House, której nowy salon przygotowaliśmy w miejscowości Cazin w Bośni i Hercegowinie. 

Cazin to niewielkie miasto położone w północno-zachodniej części kraju, przy drodze łączącej miasta Bihać i Velika Kladuša. Ozdobą Cazin są zabytki, których przeszłość sięga XIV wieku. 

City Center Cazin to zaś największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w regionie. Na powierzchni 26 tys. m kw oferuje dostęp do kolekcji marek odzieżowych, takich jak Sinsay, New Yorker, czy LC Waikiki, a także bogatej oferty rozrywkowej i gastronomicznej. Od 28 kwietnia 2022 r. klienci centrum mogą kupować również ubrania marki House. 

Produkcja mebli do sklepu odzieżowego 

House kieruje swoją ofertę do młodych kobiet i mężczyzn. Stawia na styl casual, proponując odważne zestawienia i wyraziste dodatki. W kolekcjach nawiązuje do sztuki, popkultury i trendów w mediach społecznościowych. House sukcesywnie rozwija sieć swoich sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej. 

Zespół Ergo Store był odpowiedzialny za produkcję mebli do sklepu, ich transport, a także montaż, który przeprowadziliśmy w dn. 8-16 kwietnia 2022 r. Powierzchnia salonu wynosi 583 m kw. 

Bośnia i Hercegowina to miejsce na mapie naszych produkcji dla grupy LPP, do którego powróciliśmy po trzech latach przerwy. W 2019 r. przygotowaliśmy tam sklepy wszystkich pięciu marek LPP,  co było początkiem obecności trójmiejskiej firmy na tamtejszym rynku. Dla LPP pracowaliśmy również w innych bałkańskich krajach – ostatnio m.in. w stolicy Chorwacji – Zagrzebiu, a także miejscowości Varazdin, również w Chorwacji. 

Wspierając międzynarodową ekspansję trójmiejskiej firmy, odwiedziliśmy do tej pory takie kraje jak Węgry, Niemcy, Finlandia, Słowacja, Czechy, Chorwacja czy Serbia.

Foto:  facebook.com/citycentercazin

Skontaktuj się z nami





    Czytaj również

    testMeble multisensoryczne - dotyk, zapach i dźwięk w elementach wyposażenia sklepów
    zobacz więcej

    29.05.2025

    Meble multisensoryczne – dotyk, zapach i dźwięk w elementach wyposażenia sklepów

    Sklep stacjonarny powinien zapewnić dziś bogate doświadczenie zakupowe, wykraczające poza zwyczajny kontakt z produktami. W takim sklepie meble przestają być jedynie funkcjonalnymi elementami ekspozycji - stają się multisensorycznymi punktami kontaktu z marką, angażującymi wszystkie zmysły klientów.

    testSklep jako przestrzeń społeczna: meble wspierające interakcje i budowanie społeczności
    zobacz więcej

    22.05.2025

    Sklep jako przestrzeń społeczna: meble wspierające interakcje i budowanie społeczności

    W erze popularności zakupów online, fizyczne sklepy przechodzą zmiany. Jednym z kierunków jest ewolucja w kierunku przestrzeni społecznych, gdzie klienci mogą się spotykać i nawiązywać relacje. Ten trend wymaga zupełnie nowego podejścia do projektowania mebli sklepowych i elementów wyposażenia.

    ERGO STORE SP. Z O.O. SP.K.
    ul. Płk. Ryszarda Kuklińskiego 17A
    30-720 Kraków