17.11.2020
Warto na początek poświęcić chwilę uwagi L’illa Diagonal. Położona przy alei Diagonal 557, stanowi pierwszy kompleks handlowo-usługowy typu „superblock” wybudowany w Barcelonie w latach 90. Budowa rozpoczęła się w 1990 r. i trwała trzy lata. Kaskadowa fasada L’illa, inspirowana nowojorskim Centrum Rockefellera, ciągnie się na 334 metry. Centrum zajmuje powierzchnię komercyjną 35 000 mkw, a na jego terenie dostępnych jest 170 sklepów. Z firm odzieżowych, znajdziemy tu salony należące do marek Bimba y Lola, Mango, Massimo Dutti, Zara, Vans czy Primark.
Wyprodukowany przez Ergo Store sklep liczy 54 mkw i znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego. Nasza ekipa była odpowiedzialna za produkcję mebli, transport oraz montaż. Wszystkie prace przeprowadziliśmy między 27 a 29 sierpnia 2020 r. Sklep powstał według obowiązującego konceptu Dockersa.
Sklep w Barcelonie to kolejna produkcja dla marki Dockers na przestrzeni lat. W lutym tego roku wyprodukowaliśmy shop-in-shop w słynnym domu towarowym – paryskim Printemps Hausmann. Wcześniej, w Barcelonie przygotowaliśmy dla Dockersa salon w Diagonal Mar oraz sklep w centrum outletowym La Roca Village. Inne produkcje dla tej marki obejmują m.in. serię męskich shop-in-shopów we francuskich miastach Lille, Rouen, Le Havre, a także Tours. Dla popularnej amerykańskiej marki wykonywaliśmy projekty także w Sztokholmie czy Lizbonie.
Dockers to marka z portfolio amerykańskiej grupy Levi Strauss, która jest naszym stałym klientem. Brand został oficjalnie założony w 1986 r., jednak jego początki sięgają XIX w., gdy Levi Strauss rozpoczął sprzedaż wytrzymałych butów do pracy, przeznaczonych dla amerykańskich stoczniowców. Wiele lat później, już pod własną marką, Dockers skupia się na utylitarnej odzieży w stylu spodni khaki czy wygodnych koszul. Rok po rozpoczęciu produkcji pod marką własną, wprowadzono także linię produktów dla kobiet.
29.05.2025
Sklep stacjonarny powinien zapewnić dziś bogate doświadczenie zakupowe, wykraczające poza zwyczajny kontakt z produktami. W takim sklepie meble przestają być jedynie funkcjonalnymi elementami ekspozycji - stają się multisensorycznymi punktami kontaktu z marką, angażującymi wszystkie zmysły klientów.
22.05.2025
W erze popularności zakupów online, fizyczne sklepy przechodzą zmiany. Jednym z kierunków jest ewolucja w kierunku przestrzeni społecznych, gdzie klienci mogą się spotykać i nawiązywać relacje. Ten trend wymaga zupełnie nowego podejścia do projektowania mebli sklepowych i elementów wyposażenia.