18.08.2017
Okres wakacyjny przyniósł dla Ergo Store nowe zagraniczne produkcje.
Tym razem mieliśmy przyjemność realizować projekty dla grupy LPP w Sankt Petersburgu i Jekaterynburgu.
Po niedawnych realizacjach w moskiewskim MEGA Belaya Dacha – największym centrum handlowym w kraju – przyszedł czas na kolejne projekty dla grupy LPP. Pierwszy z nich obejmował wykonanie salonu Reserved w Jekaterynburgu, mieście położonym u podnóża Uralu. Sklep monobrandowy tej marki znajduje się w centrum handlowym MEGA Ekaterinburg przy ulicy Metallurgov. W liczącym niemal 4 mln mkw. centrum, salon Reserved zajmuje powierzchnię 1450 mkw. Dla naszego klienta wykonaliśmy prace produkcyjne, obejmujące zabudowę salonu, wykonanie mebli wolnostojących oraz elementów wyposażenia, odpowiadaliśmy również za transport i szkolenia ekip montażowych na miejscu. Warto dodać, że jest to pierwsza realizacja Ergo Store w Jekaterynburgu.
Sklep otwarto pod koniec czerwca i jest to kolejna polska marka w CH MEGA Ekaterynburg. W centrum mieści się już salon marki Cropp.
Mieści się on w centrum handlowym MEGA Dybenko w Sankt Petersburgu. Salon liczy 500 mkw. Podobnie, jak przy realizacji w Jekaterynburgu, nasza firma wykonała prace produkcyjne oraz była odpowiedzialna za transport i szkolenia ekip na miejscu. Sklep otworzył drzwi dla pierwszych klientów pod koniec lipca i jest to kolejna produkcja Ergo Store w tym mieście.
Centra MEGA to jedne z najpopularniejszych obiektów handlowo-rozrywkowych w kraju. Należą one do światowego giganta meblarskiego, marki IKEA.
Jak wspomnieliśmy, produkcje w Jekaterynburgu i Sankt Petersburgu to kolejne realizacje Ergo Store na terenie Rosji. Inne projekty, które wykonaliśmy dla grupy LPP znajdziemy w takich rosyjskich miastach, jak Moskwa, Barnauł, Tomsk, Murmańsk, Briańsk, Nowosybirsk, Nowokuźnieck, Krasnodar, Omsk, Czelabińsk czy Zielenograd.
O kolejnych produkcjach Ergo Store będziemy informować na bieżąco!
29.05.2025
Sklep stacjonarny powinien zapewnić dziś bogate doświadczenie zakupowe, wykraczające poza zwyczajny kontakt z produktami. W takim sklepie meble przestają być jedynie funkcjonalnymi elementami ekspozycji - stają się multisensorycznymi punktami kontaktu z marką, angażującymi wszystkie zmysły klientów.
22.05.2025
W erze popularności zakupów online, fizyczne sklepy przechodzą zmiany. Jednym z kierunków jest ewolucja w kierunku przestrzeni społecznych, gdzie klienci mogą się spotykać i nawiązywać relacje. Ten trend wymaga zupełnie nowego podejścia do projektowania mebli sklepowych i elementów wyposażenia.